tirsdag, januar 01, 2008

~~Godt nyttår~~

Godt nyttår alle sammen!!!!!

Her hadde vi en flott nyttårs feiring i går!!
Begge gutta holdt seg faktisk våkne til etter midnatt og fikk med seg alt fyrverkeri. Truls var med ut og så på, mens Tobias holdt seg inne. Har var med ut tidligere på kvelden for å sende opp noen raketter sånn i tilfelle de ikke klarte å holde seg våkne. Dette ble nok litt for skummelt..så han skyldte på "det er kaldt mamma"...og ruslet derfor inn igjen. :O)
Vi koste oss hele kvelden med god mat, dessert, godterier og pepperkakehus knusing. Litt spill ble det også tid til.
I dag har vi vært ute allerede i flere timer, og gutta har kost seg både på ski og med aking. Nå er Truls oppe hos en kamerat, mens Tobias ligger utslått på sofa'n og mamma'n skal prøve og få scrappet litt.
I morgen er det nok en hjemmedag på meg og gutta, mens pappa'n skal i sving på jobb igjen. Lurer nok på om ikke vi skal begynne å rydde julen ut av huset...i allefall juletreet mens det enda er noen barnåler som sitter på det.

Litt bilder fra gårsdagen og dagen i dag:






Har laget meg en ny teller i bloggen min også, fant denne telleren fra Dittnettsted i bloggen til Gyda!!

8 kommentarer:

Kirsten sa...

Godt nyt år vennen, og takk for det gamle!
Håper vi sees enda oftere dette året *klem*

Og gosj, så heldige dere er som har snø! Det er like før jeg tar med Guro og kommer på besøk *hihi*

Monica sa...

Godt nyttår!!!
Har dere igjen snø dere da!!?? Her regnet alt bort i romjula :( Kos dere masse med den!!

Lene S sa...

Riktig godt nytt år Heidi!! Så heldige dere er som har snø! Jeg fikk nye skøyter til jul, men måtte ta ishallen til hjelp LOL

Håper vi sees snart!

Klem!

Marit sa...

Godt nytt år til deg Heidi,
gleder meg til et nytt år med flotte LO`er som gir meg mye inspirasjon.

banglamarie sa...

Godt nytt år :)

Koselige bilder!!

Anne sa...

Godt nyttår Heidi!

Så utrolig herlig det første bilde her var der gutten din ser opp i luften på raketter....utrolig flott bilde som du helt sikkert kommer til å scrappe.

Så flotte snøbilder du også har tatt. Skulle svært gjerne hatt litt snø her også, men det ser ikke ut for at det blir noe snø her på en stund. Det er skikkelig kaldt ute og frost men det har ikke kommet noe snø. Litt dumt for ungene som svært gjerne vil ha snø og bruke akebrett og ski. men jeg kan jo håpe på at snøen en gang kommer iallefall en dag eller to for ungene sin del.

Sylvi sa...

Ønsker deg det beste for det nye året! *klem*

Utrolig flotte bilder du tar fra hverdagen deres! Gutta dine er helt herlig!! Uttrykkene du fanger sier mer enn tusen ord! ;-) Er det Ok at jeg linker deg? :-)

Tusen takk for mange hyggelige kommentarer i bloggen min! - det har jeg satt svært STOR pris på, Heidi *klem*

Ingrid sa...

I came across your blog via Nancy van den Berg's blog (NL). I don't understand a word of it *smile* but I really like your creations and pictures.

Happy New Year!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...