søndag, januar 20, 2008

HI!!!!

Hi!!

Time for an update…
We have a LOT of snow here in Gjøvik!!! The boys LOVE it, and I’m waiting for the spring…
The days go by faster than I can breath…a week is like nothing these days.
I have been doing some scrapping, but nothing I can show you here. Everything is for DT and will probably be posted in a couple of days.
Ohh…I forgot, here is my layout for the sketch challenge at scrapping last week.

I kind of like it my self. I’m having a lot of fun trying papers and styles that aren’t “me”…and I LIKE IT!!!! It’s fun!!!

Here are also some layouts I made for DT in October and November:





Og for mine norske gjester!!!
Den 16.februar skal Hilde aka Stempelgal holde kort kurs hos hobbyhimmelen!!!!! Jeg blir med Hilde nedover på fredag….håper så mange av dere melder dere på!!! Hadde jo vært såååå gøy å treffe dere sørlandsdamer!!! Regner vel med at Hilde og jeg dukker opp på treffet den fredagen også…så sleng dere på!!!

Have a great week!!!

6 kommentarer:

Lene S sa...

Ååå som du scrapper!! Blir helt misunnelig på effektiviteten ;o) Herlige sider, som vanlig i skikkelig harmonerende og delikate fargekombinasjoner. :o)

Ha en fin dag! Kose deg i snøen hi hi hi!

Hege sa...

Her var det kommet mye fint ja. Digger jo stilen din Heidi, men det er også morsomt å se deg forsøke andre teknikker. Flott blir det like fullt!

Ha en flott uke!

Livy sa...

Så mange flotte LO'er! Så heldige dere er som har snø! Her er alt bare grått og trist, og det minner lite om vinter. Ha en fiiin uke!

Maya sa...

Utrolig mange flotte LO'er det var her! Masse flott å hente inspirasjon i. Skulle ønske vi fikk bare litt av den snøen dere har, for her er det regn over hele linja....

Elisabeth Helland sa...

kommer på kurs jeg vettu, aner kanskje et håp om at jeg kan forstå litt engasjement for kort og stempler.....er det ikke derfor man er på kurs da??..hihi.... flotte LO'er som alltid, ene lik den andre, samtidig som de alle har så store forskjeller liksom...men du skjønner hva jeg mener..sant.. ;o) effektiv er du ialle fall....hvor finner du tiden din..?...sender du litt denne veien også eller..klem

Hilde sa...

God helg, og ta en titt i bloggen min!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...