mandag, oktober 20, 2008

Jeg er forelsket!!!!!

Jupp...er vel kanskje flere som har fått det med seg??
Nemlig det at jeg bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ha med prima *bling* på alle layoutene mine for tiden...*fnis*...
Jeg er bare såååååååååååå fortapt i disse blinkendende flotte swirlende i alle farger. Og ja..jeg har alle farger (unntatt rosa faktisk..) har jo gått crazy på ebay som "vanlig" jeg...og har vel *bling bling* for flere år fremover.
Vel....noen laster må man jo ha. Og når dette får meg til å scrappe, ja hva gjør vel det.

Her har dere den siste layouten jeg hadde med i MissSkisse på minneriket. Denne ukens skisse var laget av mo9ca, takk for super inspirasjon.



Ellers har jeg i kveld fått laget en hurtigløsning på ukens skisse på scrapping også, regner med at de legges ut ganske så snart.
Også driver jeg med noe veeeeeeeeeeeeldig spennende til neste måneds DT hos Hobbyhimmelen, så her er det bare å følge med. :)

Ha en flott høst uke alle sammen.

6 kommentarer:

Catrine sa...

Det er så moro at du har funnet scrappelysten igjen!
Herlig LO! Utrolig kult med det ene lille bildet i farger!
Og bling er jo så kult!
Ha en fin-fin tirsdag! *klem*

Monica sa...

Oj, denne LOen var knallkul! Enig med Catrine, det ene bilde i farge gjorde veldig mye. Og bling i vei du Heidi, det er jo så fint, og hvis det får det til å scrappe så ;)
Ha en fin tirsdag :)
Klem

Wenche sa...

Herlig Lo. Du er så flink til å bruke friske farger på Loene dine. Og ang den blingen, er litt småforelska sjøl jeg ;-)

Livy sa...

Så flott LO du har laget her! Kjempestilig å blande sort/hvitt og farger!

Er helt enig med deg i det med bling - elsker de prima blingene!!

Ha en strålende dag!

Camilla G sa...

Det ser jeg at du er, og det blir kjempefint!! Jeg har en pakke som jeg er så gnien på.... Godt å se mange nye flotte layouter fra deg. Du har en egen frisk stil!! Har du foressten noen e-bayforhandlere du vil anbefale? (bling)

ninabakke sa...

Kjempe fin LO, stilig bilde :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...