mandag, november 23, 2009

Ett ras av julekort.....

Jupp...her kommer noen av helgens og kveldens kort:


 
 
 


 


Som dere ser er det ikke store utvalget jeg har i motivstempler, benyttet derfor sjansen på treff forrige uke og stempel opp noen av jenta med lys. Husker dessverre ikke hvem som har laget det.
Har stort sett brukt mønsterark fra Minne-hjørnet og 3ndypapir, bølgepapp har blitt ett "must" på scrappebordet sammen med stiftemaskinen.
Alle motivene er malt med distress, og jeg begynner faktisk å syntes det er mer og mer gøy....må innrømme det altså ;)                                            

Ha en flott uke alle sammen!!!


6 kommentarer:

Hilde sa...

Så bra Heidi!!!! Du er kjempeflink!

Jenta med lys er det Boop som har tegnet, og den kommer da fra Papilio.

Ha en fin dag!

Ellen Karin sa...

WOW - det er kortlageren sin det tenker jeg. Du har jammen fått fart på produksjonen ser jeg. Må ta meg sammen jeg også.

Ha en fin tirsdag.

Hege sa...

Det var litt av en produksjon!! Så utrolig fine alle sammen!!

Elisabeth Helland sa...

wow, dette var litt av en mengdeproduksjon da....lekre kort også gitt.....takk for titten...

Line A sa...

Så mange lekre julekort! :)

Bente sa...

Hei:) Tusen takk for flott hilsen i bloggen min. Gleder meg til å titte innom igjen, du er magisk:) Ha en riktig fin uke. klem:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...