tirsdag, november 10, 2009

Julekort produksjonen er i gang :)

Vel, noen kortlager er jeg ikke...og tviler vel inners inne på at dette kommer til å bli min store dille. *fnis*
Får det liksom ikke helt til syntes jeg. Skulle ønske motivene ble mer "levende" når jeg malte de.
På alle disse tre kortene har jeg malt med distress. Prøvde meg med Promarkers...men det så mer ut som fargelegging rett og slett.
Vel, her er tre av kortene jeg laget i helgen.
Har faktisk 11 til under produksjon, har i år valgt å ikke forholde meg til noe fast oppsett eller mal...lager kortene på samme måte som jeg scrapper. "Der og da" innfallet vinner. *fnis*



Brukt: Bazzil, Ladybug, blonder, quickutz snøfnugg, bølgepapp, glitterlim, punchere +++
Motivet er stempel fra Whipper Snapper.


Brukt: Bazzil, 3ndypapir, bølgepapp, blonder, blomst, prima, bling brads, glitterlim, stor blomst +++
Motivet er fra Stempeldesign.

 
Brukt:
Bazzil, Cosmo Cricket, bølgepapp, blonde, brads, glitterlim ++++
Motivet er fra Stempeldesign.

Forsøkte å ta bildene av kortene, men er nok for sent hjem fra jobb til at det skal funke. Ettermiddagslyset er rett og slett for dårlig.
Ha en fortsatt flott uke alle sammen.

2 kommentarer:

Kristine sa...

Kjempefine kort! Du er jo en kortlager du! Og du er kjempeflink til å bruke distress. Har selv kjøpt en haug med reinkere og planen var å male julekort-motivene. Men om jeg får det til er en annen sak... Gleder meg til å prøve ihvertfall. Favorittkortet var helt klart snømannen (digger snømannstempler).

Catrine sa...

Synes kortene dine er kjempeflotte! Og ikke minst, du er jammen flink som scrapper julekortene. :) Jeg har gitt opp det prosjektet for noen år siden... Blir alltids et par tre altså, men ellers blir det dititaliserte julekort herfra ja.
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...