mandag, desember 07, 2009

En liten oppdatering fra Cancun.

Vel, nå befinner jeg meg altså laaaaaaangt hjemmefra, nemlig i Cancun Mexico.
Kom hit på fredag og skal tilbake til Philadelphia neste søndag.
Cancun er ett nydelig sted, men veldig turist preget. Overalt er det store flotte luksus hoteller, det ene flottere enn det andre, nydelige hvite sandstrender, palmer +++++
Orkansesongen er akkurat over, men henger nok fremdeles litt igjen for WOW...jammen er det mye vind her.
Tror ikke jeg har opplevd så "mye vær" samtidig...her regner det, blåser nordavind fra alle kanter, er varmt og solskinn på nesten en og samme stund.

Litt bilder fra hotell verandaen:




Ha en flott dag alle sammen.

4 kommentarer:

EllenSand sa...

WOW, nå ble jeg misunnelig, gitt. Så deilig det skulle vært å rusla på den stranda der. Skulle gjerne bytta ut desemberhøstværet :)

RitaK sa...

Oisann, det var noe annet enn norsk slapseføre! Må bare si det frister med palmer og strender, så jeg er kanskje ørlitte bitte grann misunnelig. Men jeg får starte med julebaksten, så går det nok over...
Kos deg masse og lad batteriene :-)

Mari sa...

så herlig det så ut!
Var selv i Cancun for 2,5 år siden:) Som du sier, veldig turistpreget, men vi benyttet anledningen til å nyte sol og bademulighet;)
Hotellet ditt lignet faktisk litt på der vi bodde, vi bodde på Riu. Kjempeflott hotell, All iclusive.

kos deg!!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...