søndag, november 21, 2010

Skissedilla #86

Da er en travel uke over...phu...
Uken startet med at Tobias fylte 6 år på tirsdag; HIPP HIPP HURRA!!!


Derfor ble det selvfølgelig litt besøk den dagen, for så å ha barnebursdag med 14 klassekamerater på torsdag. (Er overlykkelig for at det finnes steder som Leke Land!!)
Og til slutt familie og venne bursdag nå i dag.
En meeeeeget fornøyd gutt som la seg nå i kveld, syntes det var litt dumt at det er ett år til neste gang han skal ha bursdag da...he, he..


Har også fått klemt inn litt scrappetid i dag, noe måtte jeg jo gjøre mens matet skulle bli klar ;)
Rakk derfor å scrappe ett bidrag til ukens skisse hos skissedilla, som er laget av Lene.
I utgangspunktet har denne skissen 4 bilder, men jeg valgte å slå sammen 2 av de til ett stort.
Valgte også ett rettere oppsett enn det skissen la opp til. Gøy å variere litt syntes jeg, og nå var det lenge siden jeg har scrappet i så rene linjer som dette.
Har også dukket ned i arkbunken min og tatt frem litt av de gamle ScenicRoute arkene.
Her er min løsning:
Tekstboks stempelet jeg har brukt kom jeg over på Notabene her en dag...det er bare sååå flott syntes jeg. Det er i en pakke med mange andre flotte clear stamps.

Gikk  plutselig opp for meg i dag at det nå er kun 11 dager til jeg vender nesen mot Philadelphia og Cancun/Mexico...på tide å begynne å forberede litt til jul kanskje.
Kommer jo ikke hjem før 16.des, og da er det greit at noe er i boks i allefall. Julegaver shoppes riktignok "over there", men er jo litt som skal fikses i huset også. Julekalender til gutta må i allefall lages før jeg drar, dvs de har "vente på mamma" kalender i første omgang og teller ned til jeg kommer hjem.

Men det er ikke sikkert dere nå ser eller hører noe til meg på scrappefronten en stund, men hvem vet...kan jo hende det blir litt ledig tid her og der :)
Ha en super uke alle sammen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stilig!
Morsom dokumentasjon, og lekre farger. Flotte bilder som vanlig!
Likær!
Takk for at du deltar!

Marianne/skorpionen sa...

Herlig LO og farger du har brukt!
Oi...litt av en tur dere skal ha da - kos dere masse (når den tid kommer - fort)

Klem
Marianne

MonaV sa...

Gratulerer med overstått til Tobias!
En herlig og fortellende LO du har laget her.

Ania sa...

For en tøff seksåring, og digg layout! Scenic Route er digg :D

Ellen sa...

Veldig koselig. Jeg er så glad i hverdagsdokomuntasjon - og flere bilder på en layout!

Heidi sa...

Så herlig LO!
Stilig oppsett.
Gratulerer med dagen som var til Tobias:)
Ha en fin dag, klem:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...