mandag, januar 17, 2011

CASApapiralong - januar -

Siden jeg er "avhengig" av inspirasjon for å scrappe for tiden har jeg slengt meg med på masse ulike utfordringer.
Liker best konkurranser/utfordringer som gir litt "slingring" dersom man ikke leverer hver gang...dvs de hvor det kun går utover meg selv om jeg ikke leverer ;)

Hos CASAkreativ har de for 2011 satt igang med noe som heter CASApapiralong. Dette er en utfordring/konkurranse hvor de legger ut en ny oppgave hver mnd. Dette betyr at det totalt er 12 ulike oppgaver.
For januar er oppgaven:
Vi i CASAkreativ har denne måneden vært veldig så heldig å bli sponset med masse lekre tinger fra det lille landhandleriet her i Norge - de som har enerett på blant annet den uberkuule Washi / Japansk Dekortapen - så vi tenkte da at månedens oppgave skal være å lage et eller annet som er papirholdig og som inneholder et eller annet hvor tape i en eller annen fasong er brukt.

Dette fikk meg til å rote litt i skuffene mine, og jammen lå det ikke en "liten" bunke med gaffertaperuller her...*rødme*...tok visst litt av med shoppingen når dette var nytt også ;)
I samme slengen kom jeg over felfusion bordene mine, har brukt litt av det på flere layouter i det siste. Egentlig er de utolig kule!!

Vel, her er min løsning på januar oppgaven i CASApapiralong:

Ha en flott kveld.

2 kommentarer:

Hege sa...

Herlig LO! Likte kjempegodt tittelen og tekstingen din. Flott bruk av gaffateip og filtbord (har begge deler liggende fortsatt jeg også.... så ikke bare du som tar av i shoppinga hihi)

ninabakke sa...

Kjempe fin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...