onsdag, januar 19, 2011

Oj.....jeg vant jo!!!!

Går litt fort her...så etter jeg hadde lagt ut forrige innlegg at jeg jammen meg ble valgt ut som vinner av forrige ukes skisse hos skissedilla!!! Så moro!!!

Det var HegeAL som sto for utvelgelsen av Topp3 denne uken, og her er hva hun skrev om min layout:
Heidi har en lang fartstid i denne hobbyen og har hele tiden beholdt sin kjente "Hetalstil". Jeg velger å trekke frem akkurat denne LOen da den ropte på meg med sin herlige sommerstemning (gud som jeg lengter etter sommern..) Fargene i LOen gjenspeiles med fargene i de herlige bildene. Skyene er de perfekte detaljene som gjør LOen komplett.
Takk for inspirasjon og gratulerer med ukens RAK fra meg. (må bare beklage at den er litt jentete, men du er herved utfordret til å bruke alt på gutteLOene dine..hehe)


Tuuuusen, tusen takk Hege!!!! Og utfordringer tar jeg selvfølgelig ;)

3 kommentarer:

RitaK sa...

Herlig LO og skikkelig fortjent omtale og seier :-)

HegeAL sa...

Hehe, gratulerer igjen og gleder meg til å se gutteLOer med råsa stæsj :-) Pakken går i posten i dag :-)

cecilie sa...

Gratulerer, du er en dyktig scrapper =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...