mandag, mars 07, 2011

Bidraget til oppgave 3 i CASArunway.

Da er poengene talt opp i CASArunway oppgave 3 og vi kan vise frem hvilke bidrag som er vårt.
Vil vel anta at de fleste ser hvilket som er mitt lenge før dette..
Nådde ikke helt opp denne gangen heller, men 12 stemmer ble det da totalt.

Oppgave 3 var:
Hvem husker vel ikke 80-tallet? Høyt hår, kreppet hår, palme, blå mascara, rosa leppestift, korte topper, ballongskjørt, neon, store øreringer i plast, Ball-genser, leggings, stretchbelte, for å nevne noe *mimre* Og de av dere som ikke husker det glade 80-tallet; synd for dere
I denne oppgaven skal dere få kose dere med plastikk og rosa (det er jo nesten rødt ), og med plast mener jeg ikke noe som ligner på bobleplast. Ja og så må det være med en eller annen merkelapp fra et klesplagg.



Lot meg selv inspirere av tanken på en gammel BikBok genser jeg hadde en gang på 80'tallet. Denne var nemlig rosa og mintgrønn. Derav kommer fargene på denne layouten.
Jeg fikk dessuten sangen " You got the look" i hodet, og dermed var tittelen på plass.
Bildet av Truls er typisk han når jeg spør om jeg kan få ta bilder...her er det ikke oppstilte "smilpentgutt" bilder, men her er det poseringer og blikk som teller.
Bildet måtte selvfølgelig godkjennes av han før jeg brukte det også ;)

post signature

5 kommentarer:

Pia sa...

Nok en kul LO fra deg!

Elisabeth Helland sa...

åååh, som jeg digger deg, gutta dine, og stilen din.....du er ganske digg-bar altså..hihi.
tøffe gutter, og du klarer likevel å lage i "jentefarger"...her vil ikke gutta perle med lilla/rosa ei gang for "daaa eeeer maaaan jeeeenteeee"....jaja, det går vel over..hihi
ha en fin fin dag du og dine

aina sa...

Kjempefin!! Steinkult bilde og lekre farger! Ha en flott dag :-)

Hilde sa...

Så fin denne var Heidi!!!Som du vet, digger jeg stilen din og bildene dine, selv om jeg skjelden scrapper i samme stil som deg.

Det er virkelig godt å se at du er skikkelig i siget igjen når det gjelder scrapping!!

Håper du får en fin uke!

Annette Thygesen sa...

Herlighet Heidi, disse gutttene dine begynner å bli store. Kult bilde. Skjønner godt han kunne godkjenne det. Fikk et flashback... hvite tennissokker i pumps og fingervanter.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...