mandag, april 11, 2011

Strekke seg litt lengre...

For 1 måned siden fikk jeg og 5 andre en utfordring fra jentene i ScrappeHuset. Utfordringen var å scrappe lag på lag.
I går ble resultatene vist frem hos ScrappeHuset, masse flotte lag på lag layouter der!!

Her er mine tanker omkring utfordringen:
Først når jeg så utfordringen fra Elisabeth tenkte jeg at dette stemmer nå ikke...jeg scrapper da lag på lag jeg... Men så begynte jeg å se etter, og det var ikke mye lag på lag blandt mine sider nei. (Dersom man ikke kun se på DottieAnnmesh, og bølgepappen som stort sett ligger på hverandre...he, he...) Da dette gikk opp for meg tenkte jeg wæhhhh....har alltid hentet masse inspirasjon hos Lene/nabon, men dette var allikevel helt nytt. Men når jeg kom igang var det jo kjempe gøy!! Ikke bare har jeg fått prøvd meg med lag på lag...men jeg har også testet ut noen nye teknikker. Når jeg tittet inne hos Lene så jeg jo at hun hadde vann på arkene og krøllet de for å gi den slitte looken...og dette prøvde jeg...men fikk litt sjokk da jeg så hvor mye arkene faktisk bygde ut etterpå... Tusen takk for utfordringen, tror faktisk jeg kommer til å prøvde denne stilen igjen også for dette var gøy!!

Her er min "lag på lag" layout:


Litt detaljer av layouten:



Ikke fornøyd med bildet av layouten. Klarer rett og slett ikke å ta bilder, dvs de blir ikke skarpe nok syntes jeg. Gode tips mottas med takk :)



post signature

5 kommentarer:

Hege sa...

Denne var lekker! Du har virkelig slått deg løs og scrappet "Lag på lag". Jeg synes du har valgt et bilde som passer veldig godt til denne typen stil, og LOen er veldig gjennomført! Godt jobba:-)

Kristin Langnes sa...

Utrolig morsomt å se deg scrappe denne stilen og synes du har laget en kjempeflott LO med nydelige lag på lag! Masse lekre detaljer!

mamarazzi sa...

sikke flot du scrapper, og tusind tak for dit besøg og kommentar på min blog

marit sa...

Veldig lekker! Fantastisk bilde. Du klarte denne bra, kan se "deg" skinne gjennom;)
Ha en toppers dag:)

Elisabeth Helland sa...

Heidi-Heidi, dette ble en helt sinnsyk LO....digger den såååååå. takk for at du strakk deg litt lengre... .o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...