søndag, mai 01, 2011

Skissedilla #109

Host...hark...her begynte det å bli støvete gitt...

Dagene forsvinner i en fart om dagen, så har blitt lite tid til nettsurfing og oppdateringer.
Kjenner scrappelysten ble litt borte sammen med snøen...he, he...ble plutselig mye koseligere å sitte ute i solen med en bok. Og det var også slik jeg satt hele påsken. Koste meg!!!!

Måtte ta meg i nakken i dag å få scrappet ett bidrag til skissedilla.
Denne uken er det Nabon/Lene som har laget skissen.
Og dette er min løsning:

Ble kun en layout i påsken....og denne nærmest under "tvang"
Meldte meg på en utfordring med å lifte en annen scrapper, og måtte jo levere!!
Jeg skulle lifte HegeAL, og etter mange runder i galleriet hennes inne på CASAkreativ falt valget på "På lekeplassen i tyrkia", og dette er min lift:

Ha en flott uke alle sammen!!


post signature

7 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

ja host og hark, her var det støvete gitt......hihi..nooot! har vært borti værre tilfeller her hos deg, så jeg liker det jeg ser, at det jevnt og trutt blir lagt ut noe å glede synet med..... :o)

digger disse to her jeg, -men det var vel ikke noe nytt i og for seg heller da...hihi....herlige farger du har brukt

takk for at du viser frem....det setter i alle fall jeg stor pris på

Hege sa...

Kjempeflotte LOer du har laget. Koselige bilder på den øverste. Gøy å dokumentere slike ting. Herlig fargebruk på den nederste, og morsomt tema/bilde.

marit sa...

Ennå 2 flotte loer fra deg, som Elisabeth sier, ingen overraskelse det;)
Ha ei toppers uke!

pia iris sa...

to flotte LOer ja. morsomt bilde på den nederste, og flotte farger på begge to.
liker stilen din godt.
klem pia

ToneMelone sa...

Kjempefine LOer med friske farger. Er så flott når du bruker svart/hvitt bilder.

Ha en fin uke!

Maggie sa...

Flotte LO'er med herlige farger. Råkult bilde på den nederste! Herlig med såpass friske farger kombinert med svart/hvitt bilde.

Lula sa...

Liker godt det rene oppsettet! Kult med skyene og skyen med tekst:)Jeg er akkurat slik selv jeg..når det blir varmere ute så kryper jeg ut på terassen med en god bok/blad.

Takk for deltagelsen

Lula

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...