torsdag, januar 30, 2014

Bidrag til Once Upon A...Sketch

En layout laget for januar utfordringen hos Once Upon A...Sketch.
I tillegg til skissen deres skulle temaet for teksten på layouten være inspirert av "Vi har lært.."
Laget denne layouten om meg og min eldste sønn fra turen jeg og han hadde til USA i 2009. Det var en spesiell opplevelse å være sammen døgnet rundt i syv dager, og jeg tror både han lære mye om meg og jeg om han på en annen måte enn i hverdagen forøvrig. Dette har medført at jeg har reist på turer alene med guttene en og en etterpå også.

A layout made ​​for January challenge at Once Upon A... Sketch.
In addition to use the sketch the journaling should be inspired by "Lesson learnt.."
The layout is of me and my oldest son from the trip he and I had to USA in 2009. It was a special experience to be together around the clock for seven days. I think he learn a lot about me, and I about him in a different way than in life in general. After this have I gone on trips alone with the boys one by one just so we can have special moments like this together.


Her er skissen:

Og dette er min løsning:

Takk for at du stikker innom meg/ thank you for visiting me.

post signature

2 kommentarer:

HegeT sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
Syntes du bør prøve PL, for det er en helt annen måte å scrappe på. Jeg lager LO album til barnebarnet mitt, men innimellom sidene der,lager jeg noen ekstra sider med flere bilder. Så det går helt fint an å kombinere hvis du ikke vill lage et separat album. Syntes PL albumet blir på litt ander premisser, med bilder jeg ikke ville ha scrappet.
Så -ja takk, begge deler-..
Hilsen fra
HegeT

Lizzy Hill sa...

What a fabulous photo....loooove the way you've scrapped it, too....gorgeous work~ thanks so much for sharing it with us at OUAS this month:):))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...