lørdag, oktober 14, 2006

Lørdag igjen...ser ut til at jeg bare rekker å oppdatere denne bloggen i helgene ;o)
Ukene løper jo av sted som bare det for tiden. Masse å gjøre både på jobb og på hjemme fronten.

Høsten merkes virkelig her på Gjøvik nå, og fyring i peisen har allerede blitt en fast ordning hver kveld. Truls er "årets" ved henter...vet ikke helt om det kommer til å fortsette slik da mamma'n ikke er helt fornøyd med utvalget han bringer inn. (He, he.) Han plukker nemlig bare ved han syntes er fin...og da enten veldig, veldig små (Les; flis) eller ekstremt store...

Dagen i dag har blitt brukt til bilkjøring og svenskehandel. Mannen fikk ett innfall av impuls i dag tidlig, og fant ut at vi skulle overraske mormor, bestefar, oldemor og oldefar som var på sin faste tur over grensa for å kjøpe ribbe til jul. Og jammen overrasket vi dem!!! Klarte faktisk å holde oss skjult helt til de parkerte bilen i Sverige.
Det har vært en koselig dag både for store og små. Masse goderier selvfølgelig, og annet følge som passer bedre for voksne.
Har faktisk IKKE knipset bilder i dag...dersom man ser bort fra 3 på en rasteplass da. (He, he...)

Nå skal jeg gi meg i kast med skissa på papirgleder, blir nok en meget enkelt variant denne gangen selv om jeg hadde masse supre ideer i hodet i løpet av uka. Tiden strekker bare ikke til... )o: ...men ideen tar jeg med meg videre.

Har også gjort ferdig 3 andre layouter i løpet av uka. Disse er til ett prosjekt. En av layoutene er nok veldig "meg". Men på de to andre syntes jeg selv jeg virkelig har gjort noen oppdagelser. (I forhold til min scrappestil altså...ikke noe revolusjonerende eller noe sånn..fnis) Men dette kommer jeg nærmere tilbake til ved en senere anledning!! ;o)

Ha en flott lørdagskveld alle som titter innom.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...