torsdag, februar 15, 2007

Åhhh...så koselig det var å komme inn og lese i bloggen min!! Kjempe koselig at så mange har vært innom og lagt igjen en kommentar!!!

Nå er det ikke mange dagene til jeg skal på treff på Raufoss!!!!! Tenk en HEL dag med scrapping, scrapping og atter scrapping!!!!! (WHEEEEEEE!!!)
Forhåpentligvis er jeg i boks med utfordringene jeg har fått da også...for løsningene på disse sitter jammen laaaangt inne altså. Mangler nå scraplift/inspirert layout av Trines "Bergtatt av Ellias"...som skal inneholde scalloped kanter, lilla, pima og håndskrift...*dåne*.
Er nå ferdig med å scraplifte Boop/Malin's freestyle layout "What I didn't expect..." For de som ikke har sett denne ligger det ute i galleriet på minneriket; her.
Hadde egentlig som "kriterie" at layouten skulle inneholde minst 1 PP...men dette fikk jeg rett og slett ikke til...omdefinerte derfor dette kriteriet til å være "chipboardelementer som sjelden er i bruk"...;O)...og har da brukt disse lysene fra Basic Grey.
På denne layouten har jeg også testet glitterlim for første gang...måtte jo nesten det etter å ha blitt kjempe nysgjerrig på dette etter å ha lest Kreativt nyhetsbrev fra papirgleder denne mnd.
Vel...her er i allefall min layout:
Synd effekten av glitterlimet ikke kommer bedre frem...for det ga jammen en kul effekt altså!!

Runde 6 i Skisse-O-Mania er også over. Og her har dere min layout sammen skissen for runde 7:
Skissen for runde 7 syntes jeg er TOPP. Den gir nemlig masse rom for kreativitet og egne innspill, akkurat sånn jeg liker det!!

Også er det jo på tide å få laget ett nytt bidrag til ScrapliftCupen på papirgleder. Har ikke klart å bestemme meg for hvem jeg skal scraplifte denne runden...og det blir ikke lettere siden det strømmer på med nye flotte layouter av designerene der.

Som dere skjønner er det nok å henge fingrene i på scrappe fronten, og sånn liker jeg at det er faktisk.
Nå er også DT sidene vår hos hobbyhimmelen lagt ut. Bare se her!!! Denne måneden har vi scrappet samme skisse, og vi har laget layout utfra temaet "kjærlighet".

Og igjen...takk til alle dere som er innom bloggen min!!! Det er kjempe koselig at dere tittet, og ikke minst at dere legger igjen ett spor etter dere!!
KLEM

1 kommentar:

Rita sa...

Scrapliften din av Boops LO ble utrolig flott. Jeg har vært inne på MR å sett på den flere ganger allerede. Knall fin!! :)
Treff er helt supert. Jeg skal til Oslo og "treffe" litt i morgen, og jeg gleder meg. Kos deg masse på Raufoss, så gleder jeg meg til å se hva du har laget der. *klem*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...