mandag, mars 12, 2007

Hmmm...begynner sånn smått å få litt reisefeber her...
Dette er første gangen jeg reiser bort både fra mann og barn, og kjenner det sitter litt i magen av den grunn. Skal også bli rart å komme "hjem" etter 5 år.
Gleder meg jo også altså...mest til å se dem + maten. (he, he...)

Sånn ellers har våren så smått begynt å vise seg her på Gjøvik også. Plutselig var jo snøborgen ute halvert....og vi har nesten ikke igjen snø på verandaen.
Ikke for det...plutselig kan det jo komme like mye som det har forsvunnet. ;O)

Scrappingen har det gått smått med etter "hurtigscrapping" både til den ene og den andre konkurransen i slutten av februar.
Lysten er der..men tiden strekker rett og slett ikke til.
Har klart å fått laget bidrag til begge rundene i skisse-o-mania + Scraplift Cup'en.
Bidraget mitt i skisse-o-mania forrige runde nådde ikke til noen poeng plass, men her har dere mitt bidrag i allefall:
En layout i "gammel" hetal stil vil vel mange si. (I allefall dere som kjenner til farge/mønsterark valgene mine fra før. Det var faktisk litt gøy å leke seg med chatterbox arkene igjen, er ikke ofte jeg gjør det lengre.
Det er heller ikke så ofte jeg tar bade bilder av gutta...he, he...tenker ikke slik på det lengre, men er jo like gøy å dokumentere nå som før. (Men...en 5'åring i badekaret er kanskje ikke like søt som en baby..?? He, he...)
Dere andre da?? Tar dere bilder av barna i badekaret når de blir større/store???

Her har dere også bidraget mitt til Scraplift Cupen denne runden:
DIGGER det store bildet av Tobias her...er bare sååå herlig når man ser øynene hans gjennom den "gyselige" grønne Shrek masken.
Han er veldig opptatt av at det er HAN som er bak masken altså...he, he...og ikke den "virkelige" Shrek. "Det er jo bare Tobias"..sier han.
Denne gangen valgte jeg å scraplifte en layout av Hanne Kjærvik som hun har kalt "Helene".

Jobber nå med DT sidene til Hobbyhimmelen for denne måneden.
Ekstra spennende denne gangen syntes jeg, både i forhold til tema og alle de spennende nyhetene. ;o) Skulle ønske jeg hadde hatt bedre tid til oppgavene, men sånn er det nå.
Her har dere layoutene jeg laget for DT i februar:


Vel, ikke sikkert jeg rekker innom her før jeg reiser....i allefall ikke en ny oppdatering. Regner med jeg kommer meg på nett mens jeg er i Philadelphia, men man vet jo aldri.

Klem.

6 kommentarer:

Berit sa...

Stikker innom for å ønske deg GOD TUR - gutta klarer seg nok helt fint skal du se ;) Kose deg, nyt dagene! Og skulle ikke forundre meg om du får overlast hjem *ædda bædda*

Klem

Kirsten sa...

God tur!
Ikke det minste misunnelig på deg så.. men du må kose deg masse, og shoppe bare litt *knegg*
Flotte LOer også!

Klem!

Ania sa...

GOD TUR!!!!! :D Shopp masse mens du er der! :D (og lekre LO'er igjen - særlig elsker jeg "gammelstil" LO'en - herlig! :)

Camilla Engelstad sa...

Synes layouten i "gammel stil" var helt herlig. Du har brukt skissen på en kreativ måte og det synes jeg er kjempeflott. Synes det er viktig å fortsette med å ta bilder selv om barna blir større. Er jo viktige minner det også, så jeg kommer garantert til å fortsette å fotografere Emilie i badekaret etterhvert som hun vokser til.

Ellers vil jeg bare ønske deg en riktig GOD TUR og håper du koser deg MASSE!!! Er super misunnelig og kunne virkelig ønske det var meg som skulle på tur. Du får shoppe med måte (om det er mulig...) og ta masse flotte bilder.

Klem Camilla

Monica sa...

Kjempeflotte layouts Heidi! Håper du får mer scrappetid når du kommer hjem fra USA.
Ikke grue deg til å reise fra gutta, gled deg heller til å komme hjem igjen til dem.
God tur, kos deg masse, masse.
*klem*

Cecilie sa...

Litt sen kommentar, men jeg må få sagt hvor lekre LOer du lager :). Og det Shrek-bildet var helt herlig!! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...