søndag, april 08, 2007

1.påskedag og påsken er snart slutt...
Her har påsken hatt ett litt annet "innhold" enn vi håpet på... Natt til lørdag ble to av mine besteforeldre lagt inn på sykehuset. :o(
Sykehus opphold er aldri noe koselig, og det er trist at dette skjedde nå. De hadde gledet seg så til å feire påskeaften og sånn sammen med gutta.
Truls var med meg en tur på sykehuset i går. Han har masse spørsmål rundt dette å være gammel, syk og døden...og jeg mener det er bedre å få se selv.
Han hadde dessuten vært med 2 turer før påske for å besøke sin oldefar, så litt visste han. Han syntes det var litt rart at oldemor hadde "sånn slange" i nesa, som han kaller det. Men da han fikk forklaring at dette var for å få puste bedre var det helt ok. Jeg tror at barn bør få være med å se ting selv som dere skjønner, at mamma er lei seg ser de jo...og så lenge det er "forsvarlig" og de selv ønsker mener jeg at dette er det beste. (Tobias har ikke vært med, han er alt for liten..og har ikke mulighet til å sette ord på det han ser.)
Innimellom alt fikk vi også byttet sykkelen til Truls i går, så i dag har han tenkt seg ut og sykle!! Gutta hadde også en fin påskeaften med besøk av onkel Martin, pizza og KJEMPE store påskeegg!!

Her har dere layouten jeg fikk 2.plass i Skisse-O-Mania med i runde 13.

Heidi

1 kommentar:

Marit sa...

Uff, det er ikke noe hyggelig når noen man er glad i ender opp på sykehuset. jeg er helt enig med deg i at barna har godt av å være med å se. Jeg tror alt blir mer naturlig for dem da, og at virkeligheten er mye mindre skremmende en fantasibilder de kan lage i hodet sitt.

Herlig bildeserie på 2.plass LO'en din :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...