søndag, april 15, 2007

Sukk...dette har jammen vært en FLOTT dag!!!
Her har virkelig våren vist seg fra sin beste side, nesten så det var sommer temperatur ute faktisk. Riktignok ikke sol hele dagen, men hva gjør vel det når varmen er der.
Vi har derfor holdt oss ute det meste av dagen.
Gutta har lekt og drevet med rampestreker...vi har grillet for første gang i år og hagen er klar for nye planter før sommeren setter inn.
Litt bilder fra dagen har det også blitt:




I kveld har jeg kost meg ved scrappebordet, og ett DT bidrag til er dermed i boks. Har til og med skrevet ut bilder til en layout til!! (Dette er virkelig fremgang på scrappefronten her altså!!)
Har dessuten funnet ut at NM i scrapping skal jeg holde meg langt unna...he, he...kjenner jeg får totalt sperre bare jeg tenker på konkurranser for tiden. Så dermed legges det meste bort av slike utfordringer, også prøver jeg heller å finne igjen kosen med scrapping.

Ha en flott søndag alle sammen!!

Heidi

5 kommentarer:

Monica sa...

Så flott at våren endelig har kommet for fullt hos dere :)
Og så herlige bilder du har tatt av guttene i finværet :)

Glad for å høre at det går bedre med besteforeldrene dine :D

Catrine sa...

Våren er herlig ja! Høres ut som dere har kost dere - og flotte bilder og! Vi har og holdt oss ute i hele dag - jammen er det mye å gjøre med hage! :P
Ønsker deg en fin uke! :)

Rita sa...

Herlige vår-bilder av gutta dine. Ser ut som om de virkelig koser seg med det deilige været vi har hatt i det siste. Utrolig godt med litt varmere vær, det er helt sikkert.
Kjenner igjen konkurranse-sperren. Er litt godt å bare scrappe for å scrappe av og til også.
Gleder meg til å se nye DT bidrag fra deg. Ønsker deg en fin vår-uke.

Rita :)

Hege sa...

Flotte bilder du har tatt av guttene dine. Det er herlig med vår, og ryddingen i hagen går liksom lettere på våren enn i august... Gleder meg til enda mer sommer! Da er vi minst to som skal holde seg langt unna NM. Nå er det kosescrapping framover!

Klem
Hege

Ania sa...

Så herlige bilder! Vår er deilig!! Lekker LO du har laget nede her og :) Du begynner å gå litt fra å være "cb-heidi" til å bli litt "sr-heidi" i mitt hode nå *fnis* :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...