tirsdag, mai 01, 2007

1.mai og fri fra jobb, DEILIG!!!!
Gutta sov lenge i dag...faktisk til 08.30 begge to!!! De er jo egentlig noen morgenfugler begge to og er klare til å begynne dagen sånn ved 7'tiden senest...så dette var deilig!!!
Koste oss med frokost før Tobias ville ut og leke med vippen vi kjøpte i går, og Truls ville teste Elias spillet han kjøpte til pc'en. Begge deler var TOPP!!!
Nå skal vi snart reise og hente oldemor før vi reiser til Engen og griller. Hadde egentlig tenkt å plante litt i hagen i dag, men utvalget av planter var dårlig i butikkene her omkring syntes jeg. Så da drøyer vi det til neste helg. Tror dessuten at innkjøp av blomster skal skje UTEN at Truls er med meg...he, he...han ville nemlig at vi bare skulle kjøpe rosa pelargoniar (skrives det sånn??) en blomst jeg ikke liker...he, he.. Denne var visstnok NYDELIG i følge han...*dåne*... Men...det smeltet jo ett mors hjerte da...så en står nå på bordet ute. ;o)

Scrappingen har ligget i ro siden søndag...sliter alltid med å komme igang igjen etter sånne helger. Men noen ideer begynner å forme seg i hodet altså.
Rakk også å få med 2 layouter i The M Game denne mnd. Det er utrolig masse flotte bidrag med, så dersom dere ikke har vært inne og tittet må dere bare gjøre det. HER!!
Oppgavene for mai er også lagt ut, og nok en gang masse spennende å gripe tak i!!
Scrapping.no er enda ikke oppe, har laget en løsning på Skisse-O-Mania som skulle leveres i går...men har jo ikke mail adresse eller noe så da ligger den her enda i allefall.

Har også fått ordnet meg til på Facebook. Er vel egentlig for gammel for dette...for det er neimen ikke mange skolekamerater, barndomsvenner og sånn jeg finner der. Men, men...jeg er nå der. ;o)

Vil også gratulerer en venninne av meg; VIOLA med 35 års dagen i dag!!!! Hurra for deg!!!!

Ha en flott dag alle sammen!!

3 kommentarer:

Ania sa...

*fnis* guttungen min elsker å vanne blomstene..ute i hagen.....skjønner ikke hvor han har det fra jeg da, men for all del, be my guest :D

Kathrine sa...

Masse som skjer for deg for tiden! Kondolerer med bestefaren din. Han høres ut som han var en klok mann og jeg tror det var en smart ide å reise til messa. Høres ut som du hadde det kjempefint der! Gratulerer med seieren i en av konkurransene.

Monica sa...

Så trist å høre om bestefaren din, Heidi!*klem* Livet er ikke alltid like fint å leve, men det gjorde deg sikkert godt å reise på messa alikevel! Gratulerer med seieren i konkurransen da!! Og takk for hyggelig hilsen, var visst på tide jeg la igjen et spor hos deg også, er jo innom her nesten daglig!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...