søndag, juni 03, 2007

Flott helg!!!!

Denne helgen har virkelig vært SUPER!!!
Sommeren har kommet for fullt og vi har kost oss ute hele tiden. Både store og små har vært slitne og mettet av både frisk luft og sol når kvelden har kommet. Her derfor blitt lite med scrapping i helgen...og egentlig ikke så mange bilder heller ;o)
I går ble det også klart hvem som var de 10 finalistene i The M Game på minneriket. Og jammen kom jeg ikke med blant de 10. Det hadde jeg faktisk IKKE trodd i det hele tatt, men gøy er det nå!!
Finale oppgavene er også lagt ut...og *dåne*...de gjør virkelig at man må i tenkeboksen altså!!!!
Boop skrev at hun hadde vurdert om hun skulle være skikkelig mannevond og gi oss noen hårreisende vanskelige oppgaver. Eller om hun skulle være veldig snill og gi oss noe hvor vi nesten sto helt fritt. Hun hevder selv at hun la seg midt imellom....men vet nå ikke jeg....*fnis*....heller nok mer mot mannevond vil jeg si... ;o)
Vel...bidrag skal det nok bli, har 2 uker på meg til å fundere og scrappe.
Her er mine 2 bidrag til Mai runden:

Er så glad i det bildet av Truls og oldemor!!! Får ikke beskrevet hvor glad jeg er for at gutta har fått opplevd flere oldeforeldre!! (Heldige er de rett og slett!!)

Må også benytte muligheten til å gratulere Marie/Banglamari med egen stempelserie!!!!! Wheeee!!! Er så gøy at flere Norske scrappere har produsert sine egne!! Jeg falt pladask for hennes stempler i allefall...og venter allerede en *liten* pakke i posten. Her kan dere bestille stemplene hennes.

Ha en flott uke alle sammen!!!!

1 kommentar:

Ania sa...

*fnis* jeg gleder meg til å slippe ut herfra og sette i gang med disse oppgavene! Oppgave 2 var jo bare *øøhhinnitenkeboksenmeden* :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...