onsdag, mai 30, 2007

Min første Letter size!!!!!

Jupp...i dag har jeg da altså scrappet min første letter size!!!!!! Var jo ikke så vanskelig og lite som jeg trodde jo...*fnis*...faktisk så var det ganske så gøy!!!
Layouten er laget til en utfordring jeg fikk av Anette på papirgleder. Kort sagt skulle vi scrappe en layout om oss selv, vi fikk velge tema og fikk tilsendt ulike spørsmål i forhold til dette. Siden jeg ikke scrapper BOM ble min layout rettet mot Truls. Teksten er skjult da jeg syntes den ble for personlig til å legges åpent, men kort sagt omhandler den utfordringer jeg hadde i oppveksten og som jeg ser at han også sliter litt med.
Her er den i allefall MIN FØRSTE LETTER SIZE!!!!! (stolt!!)
Lurer forøvrig på om jeg kommer til å se tilbake på denne layouten på samme måte som jeg gjør med mine første 12x12 jeg??? Muligens ikke....for tar jo automatisk med seg litt av "stilen" fra 12x12 over til ldette formatet tror jeg. Eller???.....hmmm....tiden får vise. Flere letter size blir det i allefall!!!

Har også scrappet flere layouter de siste dagene, men flere av de er til konkurranser og muligens til ViScrapper(??) Kan derfor ikke vise de frem enda.
Men her har dere i allefall 2 layouter til jeg har laget til månedens konkurranse på papirgleder. Oppgaven denne gangen var å bruke bildeserie på minst fire bilder, linjert ark og håndskrift.

Ellers så skjer det masse på jobben om dagen....jeg fikk i går beskjed om at jeg fra august er konstituert som senterleder på Mjøsvoll. *dåne* Min dyktige sjef har bestemt seg for å begynne i ny jobb, synd for oss...men sikkert kjempe bra og godt for han!!
Kjenner jeg ikke er helt konfortabel med dette enda...men må jo bare ta utfordringen. Har også meget dyktige ledere under meg, så alene blir jeg jo ikke!! En spennende høst blir det i allefall!!

Ha en fortsatt flott uke alle sammen!!!

7 kommentarer:

Anne sa...

Her var det jammen meg mange flotte lo'er gitt. Skal si du er i scrapeform for tiden :-) Den lo'en i letterformat var jo bare kanonkul....dette kan du Heidi, så du kan jo trygt scrappe videre i letterformat.

Jeg også har hevet meg inn i letterformat størrelsen på Frøya sitt album.....veldig kjekt og få litt variasjon synes jeg.

Annette Thygesen sa...

Så flott at du har fått sansen for lettersize. Og resultatet kan du være kjempefornøyd med! Takk for at du tok utfordringen. Dere fikk litt å bryne dere på, men det er jo også det som er meningen med en utfordring.

_Kine sa...

Lettersize'n ble flott!! Den nederste likte jeg også kjempegodt, stilig med den store tittelen. Ha en fin dag :)

Anonym sa...

Lettersize heidi!! ??? Det hadde jeg aldri trodd ;)
Men fantastisk kul og en side Trus kommer sette veldig stor pris på i fremtiden.
og så smigrende med ny stillig i jobben. Jeg skjønner at du er flink og det er artig å få erkjennelse for det... tross at det kan være litt nytt og skummelt.

Mari sa...

du må bare fortesste med lettersize Heidi, for denne var NYDELIG! Jeg synes du har tatt så mange kjekke og flotte bilde av deg SAMMEN med ungene! kkjenner jeg er litt dårlig på det, blir mest av Maja, UTEN oss...hmm...kanskje noe jeg burde bli bedre på..?

Åshild sa...

Hei Heidi!

Nå har jeg smugkikket i bloggen din flere ganger uten å legge igjen en kommentar, så nå er det på tide :)

MÅ bare kommentere den knallflotte lettersize'n din! Herlighet, skulle ikke tro du hadde laget annet, jo!! Kjenner jeg blir riktig så inspirert her jeg sitter! Kanskje det var nettopp denne LO'en din som får meg igang med dette formatet? :) Uansett - takk for inspirasjon! Du er knakende dyktig!

Ania sa...

SKikkelig tøff LO og altså, letter kler deg! :D Men er nok litt vant til 12x12 fra din kant enn om så lenge :D Men du! Så spennende med nye utfordringer da... er helt sikker på at du klarer dette med glans ..ikke uten grunn at de utnevner deg inntil videre eller..skummelt og spennende med slikt større (?) ansvar da *klem* :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...