mandag, august 06, 2007

Yeah!!


Jippi!!! Sommeren har endelig kommet tilbake til denne delen av Norge også!! Gutta har fått plasket rundt i badebassenget i hele dag, og middagen ble inntatt ute igjen!!

Ville egentlig bare vise dere dette bildet av Truls. Han har plukket en blomst til Marita; en jente/kjæresten i barnehagen. Han kom løpende inn til meg og fortalte at endelig hadde han funnet blomsten Marita skulle bruke i bryllupet deres. Så nå står den her i vann i alle fall…
Nedenfor har dere også skissen som er for neste uke på scrapping. Layoutene for denne uken kommer vel ut for avstemming senere i kveld.

Yeah!!! The summer has finally decided to come back to this part of Norway!!
Today the boys have been playing in the pool, and we were eating dinner outside again!!! :o)

Just wanted to show you this picture of Truls. He has picked a flower to Marita, a girl/his girl friend in his kindergarten. He came running back inside telling be that he finally found the flower that Marita was going to use in their wedding. So the flower is now standing in water here… :oP
Below you also have the sketch for the next week on scrapping, the layouts for this week will probably be out for voting later this evening.



Have a great evening!!

7 kommentarer:

Catrine sa...

Hihi, så søtt da! Det må jo scrappes! :)

Hege sa...

Hehe, så utrolig bra. Herlig disse barna. Melina dro også tilbake til barnehagen i dag, for første gang etter ferien, med følgende melding; jeg må ta med meg lipglossen min mamma, for det kan hende at det har begynt noen nye gutter jeg må susse:-)

Ha en fin kveld!

Michelle sa...

How cute is he to pick out wedding flowers already! Heehee...

Btw.. came across your blog on SIS.


Michelle aka mizzm

Ania sa...

Hahaha!! :D :D :D

Monica sa...

så herlig han er!!!!!!
Deilig med litt varme herover igjen ja!!

Lene S sa...

Jeg må bare si at jeg blir så glad av å tittet innom siden din! Så mange herlige sider, og så utrolig flotte bilder, glade farger og hyggelig lesning! :o)

Ha en fin fin dag videre!

Berit sa...

Heisan - stikker innom for å ønske dere en god helg! Håper værmeldinga ikke slår til... vi vil ha sol og varme!

Om du ikke skulle ha nok av utfordringer - har jeg gitt deg en i bloggen min. Vet jo at du har fått deg no'n stempler - og de er fine på andre ting enn .... ;)

God helg!

KLEM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...