mandag, oktober 08, 2007

Hey!

Denne helgen har Truls og jeg vært og besøkt onklene hans I Tønsberg og Porsgrunn. Vi har hatt en flott tur!! Det var veldig godt å komme seg bort en tur, og jeg tror Truls hadde det TOPP med å ha mamma for seg selv litt. Han storkoste seg også med onklene sine selvfølgelig!!!

Her har dere to layouter jeg har laget i det siste.

Denne var til skisse’o’mania på scrapping.no, og jeg vant faktisk denne runden!! Wheeeeeee!!! Kjempegøy å lage denne layouten, og jeg må si jeg liker arkene fra Elsie mer og mer!!!


Denne layouten laget jeg til forrige ukes oppgave i ”scrappekrigen”. Oppgaven denne gangen var å lage en layout hvor tittelen var en favoritt sang. Nå har ikke jeg så mange favoritt sanger, så valget falt på en som blir spilt mye her i huset….og som Truls DIGGER!! Layouten måtte også inkludere ett vanlig kort og skjult tekst. Jeg var heldig og kom videre denne gangen også, konkurransen tilspisser seg mer og mer nå…kun 6 scrappere er vi denne uken.

Siden jeg vant skissekonkurransen er det jeg som fikk velge ukens skisse. Valget falt denne gangen på skisse#53 fra Pencil Lines.


Har også fått med tre layouter i BasicGrey Galleriet i det siste. Lenge siden jeg har prøvd å få med noen der, så gøy er det!!!


Here are two layouts I have made lately.
The first one is for the sketch contest at scrapping.no, and I actually won!!!!! Wheeeee!!! Had so much fun making this layout, and I love Elsie’s papers more and more!!!
The other layout was made for last weeks “the war”. The challenge this time was to make a layout using a title from a favourite song. I don’t have any favourites at this time, so I used the title for a song that is played over and over again here..Truls just LOVE it!!! The layout did also have to include a card and some hidden journaling. I was lucky and are up for one more week, we are only 6 scrappers left at this time…

Since I won the sketch contest did I get to pick the sketch for this week. I loved the #53 sketch at Pencil Lines, and picked that one.

Have also gotten three layouts published in the BasicGrey Gallery lately. Fun!!!!!

Have a great week!!!

2 kommentarer:

Lene S sa...

Ser det er en som har fått fart på scrappingen sin igjen! Utrolig flotte sider! Og grattis til både scrap o mania seier og BG publisering!

Ha en goood uke!

:o)

Rita sa...

Så bra at dere koste dere på tur. Nydelige sider du har laget, Heidi. Både de som ligger her på bloggen, og de du har lagt ut i BG galleriet.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...