tirsdag, september 23, 2008

Hei og hopp :)

En liten oppdatering fra denne kanten. Dagene raser av sted...og til helgen er det treff hos HappyHobby her på Gjøvik.
Gleder meg sååååååååååå til å scrappe, skravle...scrappe og skravle enda mer :)
Lenge siden jeg har vært med på noe sånt nå. Må vel snart begynne å pakke også....her er det meste hulter til bulter...så litt planlegging trengs nok ;)
Ellers så var eldstemann på sin første fotball trening i dag...med minstemann som "heia gutt"...he, he... Fikk ikke tatt noen bilder da jeg ikke hadde mulighet til å bli med, men dette må jo foreviges så snart som mulig :)
Ellers så er det høstferie her i traktene til uken, ikke de store planene her i huset omkring dette. Mulig jeg får fri noen dager, men Truls ville IKKE ha ferie fra SFO altså....om jeg ikke skjønte det at han faktisk ville være der å leke hele dagen...vel da var jeg nok en dum mamma. Vel, han trives i allefall på skole og SFO....også får vi ta en og en dag.

Her er forøvrig layouten jeg hadde med i MissSkisse på minneriket denne runden:


Neste skisse er en skikkelig nøtt....har ingen tanker om hvordan jeg skal klare å løse den faktisk....*dåne*....
Bare se her hva Kine kom med:


Ha en fortsatt flott uke alle sammen :)

1 kommentar:

Inas lune hjørne. sa...

Så kjekt å se nye layouter fra deg. Kos dere masse på treffet til helgen. :o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...