lørdag, oktober 24, 2009

Skissedilla #30

Kost meg litt i kveld, syntes jeg fortjente det etter å ha sittet med skoleoppgave nesten hele uken og vært syk. (Klapp på skulderen...)
Denne uken er Loredana Bucaria gjestedesigner hos skissedilla, og har laget uken skisse.
En meeeeeget utfordrende skisse må jeg si...i allefall for meg som liker skissene minst mulig detaljerte.
Vel, har i allefall lekt meg litt med glimmermist, symaskinen og diverse.
Dette ble min løsning på skissen:



Har forresten forsøkt å fikse litt på bloggen min...men er ikke så veldig stødig innen denne teknologien. Så dersom noe ser litt merkelig ut...rop ut til meg da!!
Ha en fortsatt flott lørdagskveld alle sammen :)

7 kommentarer:

Lula sa...

Elsker dine herlige fargekombinasjoner! Du klarte skissa med glans;) Morsomme detaljer med både søm og glimmer:) Gutten din er jo såå søt!

Takk for at du deltar

Hege sa...

Herlig LO! Liker temaet ditt, detaljene og fargene.

Ellen sa...

Å, denne er nydelig! De bon-bonene er skikkelig effektfulle!

Pia sa...

Kul! Herlig med mist, og de forskjellige bon-bonene. Og et flott bilde!

Anne Gerd sa...

For en flott LO du har laget, liker veldig godt de monsterene;o)

MonaV sa...

Herlig, leken og flott!!!

Lene - nabon sa...

gratulerer! ;)

Se på dilla!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...