lørdag, oktober 31, 2009

Skissedilla #31.

Har nå vært sykmeldt på andre uken...nope, ikke svineinfluensaen. Rett og slett bare luftveisinfeksjoner. Føler meg mye, mye bedre nå...og har derfor fått scrappet litt de siste dagene. :)
5 av layoutene er til CASAvist oktober, så de får dere nok se etterhvert.
Også har jeg scrappet denne layouten til skisse #31 hos skissedilla. Denne uken er det Hege som har laget den flotte skissen.
Her er min løsning:

Har i tillegg til å ha kost meg med skissen klart å ta ibruk ett av de nye arkene til 3ndy papir....sukk....dette arket syntes jeg er SÅÅÅÅÅ flott!!! Må nok hamstre opp en bunke til ;)

Nå er det snart klart for årets Halloween utfart herfra. Begge guttene har gledet seg i hele dag...dvs hele uken...og kostymene henger klare. På kjøkkenet står en stor bolle full av masse snop, så her er det bare å vente til det begynner å ringe på.

Ha en "skrekkelig" flott kveld alle sammen.

2 kommentarer:

Broggis sa...

Vakkert, vakkert!!!!
Jeg elsker rødt! Nok en flott LO fra deg!

Takk for at du deltar!

Ellen sa...

Skjønt bilde, så kjærlighetsfullt, vakker layout!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...