lørdag, mars 05, 2011

Mine diva bidrag i februar.

I februar deltok jeg i Diva hos Scrapping for første gang på lenge.
De har endret litt i oppgavesettet så nå er det kun 3 oppgaver man skal løse, og dette rakk jeg å slenge meg med på.
Nådde ikke helt opp, men fikk faktisk så mange stemmer har jeg havnet på en 3.plass!!!

Oppgave 1 var å bruke hjerter eller stjerner på layouten:

Oppgave 2 var å bruke kun brunt og 1 farge til:

Oppgave 3 var å ha ? i overskriften:

Har også blitt intervjuet til portrettet hos scrapping, og vil du vite litt mer om meg kan du lese det her.

post signature

3 kommentarer:

Hege sa...

Herlige LOer alle tre!
Du har en veldig gjennomført stil, og jeg digger den!

Alhana sa...

Kjempe herlige LOer alle tre.
Fine oppsett og flotte farger :)

mettepip sa...

Utrolig flotte alle 3! Liker veldig godt stilen din Heidi! Du har så utrolig flotte bilder, og nydelige farger du har brukt her!
klem fra
Mette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...