onsdag, mars 02, 2011

Skissedilla #101

Denne uken er det nabon/Lene som har laget den flotte skissen hos skissedilla.

Jeg roter fremdeles litt i gamle bilder, blir layouter i en miks fra 2008-2011 her for tiden. Fordelen er at selv om layoutene står kronologisk i album er de i allefall ikke preget av at jeg har dilla på enkelte ting i perioder...
Akkurat nå er osteklut en STOR favoritt sammen med DottieAnn mesh...MÅ liksom ha med dette på alle layouter for tiden.

Vel, her er i allefall mitt bidrag til skissedilla #101:

Ha en fortsatt flott uke.

post signature

8 kommentarer:

Beatemor sa...

Alltid kjekt å få unna litt gamlere bilder også :-) Var godt gjort å få brukt litt gult på en guttelo :-) Likte oppsettet veldig godt.

Elisabeth Helland sa...

jeg gleder meg over hver nye LO du legger og ut og suger til meg inspirasjonen! takk for at du er "back in "bisniss" på scrappefronten... :o)

Kine sa...

Gult er kult! Synes det gule var skikkelig flott her, fine bilder også:)

Alhana sa...

Nydelig LO og flott oppsett.
Så stilig det ble med ostekluten :)

pia iris sa...

nok en flott LO fra deg, men litt annerledes enn de forrige, kanskje det er ostekluten som gjør det.
jaja, flott uansett, både LOen og gutten.
ha en flott uke. klem pia

banglamarie sa...

Flott layout!!

Takk for hilsen i bloggen min.
Engler kan kjøpes fra Anne. Send henne en mail om du vil støtte engleprosjektet. post@annek.no

Ann-Lovise sa...

Kjempestilig LO :)

HegeAL sa...

Så innmari fin. En liten kjekkas du har der!! Elsker fargebruken din på denne!

Takk for at du deltar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...