søndag, august 07, 2011

Jeg lever...bidrag til skissedilla #122.

Er i live altså...har bare tatt en litt laaaaaaang "sommerferie" fra alt som heter scrapping. Har rett og slett ikke hatt lyst eller inspirasjon i det hele tatt før i dag.

Hva annet kunne jeg vel da la meg inspirere av enn skissedilla #122?! Denne uken er det HegeAL som har laget skissen, og dette er mitt bidrag:

Er no ikke den mest kreative layouten jeg har laget, men er nå igang igjen :)

Ha en fortsatt flott søndag alle sammen.

post signature

5 kommentarer:

Hege sa...

Herlig! Digger skyene og tallene. Herlig fargebruk... og veldig gøy å se LOer fra deg igjen!

Marianne/skorpionen sa...

Så lekker!! Herlig skyer og digger tallene.
Også er jeg så imponert over fargebruken din - du er en mester til å bruke ALLE farger - selv om du scrapper til gutter!
Håper dette gir mersmak og at du er i full gang med scrappingen igjen :)

Brit Sviggum sa...

Å, denne var herlig!!! Elsker det røde innslaget! Skyene er kjempesøte, og bildene SÅ flotte.
Tusen takk for deltakelsen.
Ha en fin dag videre :)

Elisabeth Helland sa...

nice one! godt å ha deg tilbake igjen....selv om jeg nok ante meg at du "bare" hadde tatt sommerferie..hihi

Hilde sa...

Næmmen Heidi da!! Makan til "periodescrapper" skal man lete lenge etter. hihih.
Det gleder meg å se deg scrappe!!

Psst..det er treff i morgen, sleng deg med da vel!!!!

Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...