søndag, januar 12, 2014

Bidrag til skissedilla #231.

Jupp, da har jeg faktisk scrappet igjen!!! Nesten 1 1/2 år siden sist nå faktisk.
Kjenner jeg er litt "rusten" i forhold til kreativitet enda, men håper det kommer seg. Det mangler i allefall ikke på scrappeutstyr, så trenger ikke å løpe til butikkene med det første...he, he...


Skissedilla eksisterer heldigvis fremdeles, og denne måneden er det denne flotte skissen av Brit Sviggum:


Her er min løsning på skissen:
Skal ikke se bort fra at det blir flere layouter inspirert av denne skissen.

Ha en flott kveld alle sammen.

post signature

13 kommentarer:

marit sa...

Så hyggelig å se deg igjen her!
Nok en lekker og fargerik lo.. Synes den var riktig så kreativ.
Ha en fin søndags kveld:)

Hilde sa...

Jøss!!! Heidi scrapper igjen!!
Vakkert som alltid, og i kjent stil og kjente farger!

Stor klem!

Berit sa...

Heisan!
Trodde jeg så feil jeg.. men der var du jo!!! Flott layout.. du kan jo det her !! Bare hatt "litt" pause!

Diger klem

Jonna sa...

Nydelig LO. Og så kjekt å se at du scrapper igjen. Digger stilen din.

Maya sa...

Flott LO med herlige farger! Og fantastisk at du scrapper igjen! Her fant jeg jo mye god inspirasjon tidligere! God scrappelyst!

Maya sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Ebony van der Starre sa...

Thank you for visiting my blog! I love your take on the sketch! Such a fun, bright layout!

Silje sa...

Så stilig layout - kult bilde og herlige farger! : )

Marthe sa...

WOW for en herlig LO! Elsker detaljene og alle fargene!

Ha en strålende torsdag:-)

Yasmin sa...

Kjempe flott side du har laget her Hetal! :) jeg husker når jeg begynte å scrappe så var du en av mine store "helter" :) Takk for at du deltar hos oss på Skissedilla! :D

Mette sa...

Älskar din layout! Så underbar!

Scarlett sa...

Oh my goodness, how cute is that photo??! Just darling!! Love the page you created for this - all those paper layers under the photo look great and I adore the little clouds. Thanks for playing along at Skissedilla this month! :) Scarlett

Asil sa...

Aå utrolig fin denne var! Super effekt å ta de strimlene bak bildet!
Takk for at du deltar!
Asil@Skissedilla :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...