tirsdag, oktober 24, 2006

Da er det endelig offentlig ;o)

Designteamet og designteamene til Hobbyhimmelen ble lagt ut i natt. Her har dere det "offisielle" beviset på at jeg er en engel. (Fnis...meg som engel da...fnis..)

Har fått meg tre supre scrappeengler å leke meg med hver mnd; Kathrine, Ellen(Nella) og Hilde (Stempelgal). Regner med at vi fire skal få det kjempe gøy i tiden som kommer. Jeg syntes det er gøy å ha blitt valgt ut til dette teamet!!!
Vi har jo en flott "sjefsengel" i Geirun, som både utfordrer oss og som gir oss rom til å være de ulike scrapperene vi er!

Ellers har jeg jo vært på enda ett treff til siden jeg skrev her sist. Lastet opp bilen med masse scrappeutstyr tidlig lørdag morgen, og reiste til Oslokanten for å scrappe sammen med en gjeng supre scrappedamer. Mange hadde allerede kommet fredag og skulle være til søndag, men siden jeg hadde vært i Bergen nesten hele uken hadde jeg ikke samvittighet til å være borte fra gutta mine mer enn dag denne helgen. Men nesten gang skal jeg GARANTERT være med på hele morroa!!! (Takk for en SUPER dag jenter!!!)
Det ble nesten 3 layouter på denne dagen faktisk + litt shopping på bikuben!! (De hadde åpent for oss scrappegale damer etter stengetid slik at vi virkelig fikk boltre oss...fnis...snakk om paradis.)
2 av layoytene jeg laget ligger ute på hvert sitt forum i avstemming, så legger de derfor ikke ut her enda. Den siste er jeg ikke ferdig med...og tror kanskje ikke den blir ferdig på den måten den startet en gang...vi får se.

Men, jeg har nå fått ferdigstilt denne layouten jeg begynte på da jeg var hos papirgleder i allefall. Har fått helt dilla på disse arkene fra CratePaper og må snart bremse forbruket mitt av de tror jeg... ;o)

Ha en flott og kreativ uke alle sammen!!

Oppdatering:
Lager en liten oppdatering i dette innlegget som jeg laget tidligere i kveld jeg....
Her har dere den ene layouten jeg laget på treffet i helga.


Denne layouten ble laget til en utfordring hvor oppgave teksten var: " Noe nytt, noe gammelt, noe lånt & noe blått." I tillegg ga Gyda oss en utfordring på treffet...vi fikk utlevert 1 stk vanlig "avstiver kartong" som vi skulle bruke til noe. Så da tok jeg 2 fluer i en smekk, og kombinerte disse to utfordringene. (Blomstene er laget med denne kartongen.)
Fikk også muligheten til å teste CreativeCutter på treffet, så "tullefjes" er skrevet ut med denne maskinen. (Takk Milla. Sukk...og den var virkelig flott den maskinen faktisk...sukk.)

Heidi

8 kommentarer:

Hilde sa...

Ja endelig er vi ute i det fri!!
prøvde desperat å få fatt på deg seint i går kveld, når jeg fikk beskjed av Geirun at sidene var ute... men du var som sunket i jorden..
Flott side du har laget av tobias !!

Berit sa...

Heisan!

Gratulerer - du og de andre er flotte engler!!!

Flott side av Tobias - de arkene er bare nydelige de!!! ;o)

Ha en fin fortsetning på uka!
KLEM

Linda sa...

Kjempegøy, Heidi! :-) Gratulerer og lykke til.

Kathrine sa...

Yeah - der er det i gang! Gleder meg til å være engel sammen med deg fremover hihi.

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Gratulerer så mye, dette blir spennende :)
Kommer til å følge med på hva som skjer ;)

Eller så må jeg si at det er flotte sider du har laget, den ene fikk jo jeg se i Bergen men da ikke helt ferdig :) Du jobber enormt kjapt. Er helt imponert :)

Kos deg videre og lykke til

Vibeche

Ullis sa...

Grattis till DT-platsen!!!! :-D

Ellen* sa...

Heihei englekollega! *fnis*
Kjempeflotte LO'er fra deg på HH!
Gleder meg til fortsettelsen, jeg!:o)

Ania sa...

Gratulerer som designengel! :D Det blir veldig morsomt å følge med på dere fire utover! :) Og takk for treffet som var, kjekt å se hvem du var irl :) Og veldig kjekt å kunne snik-kikke på arbeidene dine irl og! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...