fredag, oktober 20, 2006

Da er jeg hjemme igjen fra Bergen!!!
Både turen og kurset har vært TOPP!! Har virkelig storkoste meg, men må si det var rart å være unna guttene i så "mange" dager. Bergen virker som en flott by, men vi rakk dessverre ikke å se så mye av den i løpet av disse dagene. Vi har vært på "undervisning" hver dag fra 08.30-16.00 av en meget dyktig foredragsholder!!! (Joachim Haarklou som er psykologspesialist, og temaet har vært barn med reaktiv tilknytningsforstyrrelse; RTF.) Dette har vært masse input hele dagen, og sengen har derfor "ropt" på meg ganske så tidlig hver kveld.

Var på papirverksted hos papirgleder på onsdag da, og det var TOPP!!!!! (Snille, snille Vibeche kom og hentet meg på hotellet og kjøre meg tilbake igjen....hvis ikke hadde jeg nok kjørt buss enda..LOL) Det var masse "kjente" fjes å se på treffet, rakk ikke å snakke med alle...ble i stedet til at jeg tittet litt på alle som satt der og funderte.."hmm...hvem er nå det da...??". Men sånn er det når man er litt sjenert. Gøy var det i allefall, og jeg fikk jo startet på 2 layouter!!! Merket jo at man manglet endel av scrappeutstyret når det kom til å gjøre de ferdig....men de kommer altså!! Men det ble jo med endel nyanskaffelser i kofferten hjem...;o)

I morgen går turen mot Oslo på enda ett treff, har faktisk litt dårlig samvittighet over å dra fra guttene igjen...men har blitt "trygget" av mannen om at det er helt ok!!
Legger med layoten jeg laget til Skisse-O-Mania runde 6 på scrapping.no. Nådde ikke opp til noen finale plassering denne gangen, men hadde heller ikke forventet det blandt alle de flotte layoutene som var med.




Ha en flott helg!!

6 kommentarer:

Kathrine sa...

Såå heldig da, med dobbeltreff på en uke! Flott å høre at Bergensturen var vellykket.

Lene S sa...

Gleder meg til å se det du har laget! Og jeg er så misunnelig på Bergenstreffet..jeg vil og!! LOL

Er det langt fra Gjøvik til Oslo forresten? Kanskje du kan komme vårt neste treff også?? (Håper!)

:o)

Heidi sa...

Hmm...Lene..det var jo en ide. Ikke langt fra Gjøvik til Oslo nei. (Var blandt annet der på treff i går jeg.) Bruker ca 2 timert til sentrum av Oslo.

Ellen* sa...

Hei Heidi!Tenk at du var her i Bergen da!! Kom hjem seint onsdag kveld, ellers skulle jeg jammen tatt en tur på papirtreffet bare for å treffe deg!:o) (bruker ikke være der ellers heller) - men du traff sikkert mange andre Bergensscrappere! Venter spent på å se hva du har laget i det siste;o)

Rita sa...

Hei og takk for sist. Kjempe koselig å treffe deg igjen. Måtte bare innomm å gratulere deg som DT medlem inne hos Geirun. Det blir kjempe gøy å følge med der inne fremover. Allerde masse flott på plass så jeg. Lykke til! :)

Anonym sa...

Titter innom for å gratulere med plass på designteamet til Hobbyhimmelen. Så moro - blir spennende å følge med dere!
Ellers takk for et hyggelig treff på lørdag! Håper det blir en neste gang, for da skal jeg jammen være med hele helga jeg og!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...