tirsdag, oktober 17, 2006

Ja nå står jeg altså klar til å reise på kurs i Bergen.
Skal på 3-dagers kurs i forbindelse med jobben. Dette er første gangen jeg kommer til å være så lenge borte fra gutta mine, så det blir en spennende opplevelse både for meg og for de. (Og ja...jeg vet vi har godt av det..fnis)
Ser også ut til at det blir ett lite scrappetreff på meg i morgen!!!! (Wheeee!!) Papirgleder har nemlig papirverksted...og det kan jeg jo ikke la gå fra meg!! Så har for en gang skyld klart å pakke en LITEN veske med scrappesaker!!! (Dette må da imponere dere som tidligere har vært på treff med meg ;o) eller hva??)
Kommer hjem sent fredag kveld..og hva skjer på lørdag..joda...nok ett scrappetreff!!!! Denne gangen mot Oslo kanten!!! Så dette ser ut til å bli en begivelsesrik uke både på jobb og hobby fronten!!! (Og muligens litt dyr for lommeboken....siden begge treffene åpner for mulighet til å handle i butikk.)

Ha en flott uke dere som tittet innom, og det er bare hyggelig om dere legger igjen ett spor etter dere! :o)

Heidi

6 kommentarer:

Hilde sa...

Du får ha en fin uke i Bergen, og kose deg på treff/papirverksted i morgen.
du kan tro jeg er misunnelig på deg... skulle ønske jeg også kunne.

Og god tur på treff på lørdag også.

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Gleder meg til å treffe og hilse på deg i morgen her i Bergen.
Det blir kjekt det :)

Vibeche

Berit sa...

Håper du har noen fine dager i Bergen - og at du har greid å pakke en liten veske med saker - wow!! Man kan om man vil kanskje;)
Kose deg både i Bergen, papirverksted og treff i helga. Mulig jeg stikker en liten tur over til Stange, skal likevel en tur til Hamar.

Klem

Kathrine sa...

Håper du har noen fine dager i Bergen!

Sylvi sa...

Husmorferie er DEILIG!! :o) Nyt dagene i Bergen.

Anonym sa...

Du koser deg nok i Bergen nå!
Gleder meg til treff på lørdag jeg og! :o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...