fredag, november 17, 2006

Fredags kveld og mannen er på "vift"....jeg sitter *selvfølgelig* her og surfer rundt på nettet. Lager meg en handlekurv på butikker her og der, både i inn- og utland...lagrer de....og går ut igjen, enda så masse flott scrappestæsj og saker det ligger i de....sukk
Lurer egentlig på hvor mye denne hobbyen hadde kostet meg dersom jeg IKKE hadde kunnet "vindus shoppe" jeg... ;o) ... (For jeg avslutter faktisk veldig få av alle de handlekurvene jeg lager meg....!!!!)
Men...nå i det siste har jeg shoppet mye (.....litt vel mye kansje???...) clear stamps....problemet er imidlertid at jeg IKKE bruker de...sukk.... MÅ bare se å få gjort noe for å få satt alle tankene jeg har i hodet ut i "real life"!!!!!!

På søndag skal vi feire bursdag her i huset. Tobias ble nemlig 2 år på torsdag!!! (Mens mamma var på kurs...sukk...)
Her får dere samtalen jeg hadde med Tobias på torsdag kveld:
"Hei Tobias, har du bursdag i dag du da??"
"Ja"
"Har mange gratulert deg med dagen da?"
"Ja....gratulere"
"Hvor gammel er du da?"
"Ellve..."

"Nei, du blir vel ikke 11? Du blir vel 2 år i dag Tobias."
"Ja...gratulere ellve....hade...finne pappa..."
He, he...vi som *alltid*har trodd at Tobias har trodd han er like gammel som Truls...men han sikter tydeligvis høyere enn det... ;o)
Han har vært stolt som bare det her i kveld...vandret rundt med bursdagskronen fra barnehagen på hodet og sagt "gratulere" hele tiden. Han har vært med på å bestemme pynten på den selv, så det er gråtass klistremerkere over alt. Og i morgen skal det bakes kaker og forberedes til familieselskapet på søndag.

Her har dere layouten jeg laget til Skisse-o-mania 10 på scrapping samt de layoutene jeg hadde i DesignTeamet til Hobbyhimmelen i oktober.




Syntes selv jeg gikk litt ut av min egen "stil" i forbindelse med DesignTeam sidene, men det er jo mulig at dere syntes det fremdeles er veldig mye "meg" over disse sidene. (Bortsett fra den første av de...den er nok veldig meg i farger...) Kunne virkelig tenkt meg å høre hva dere mener!!

Ha en flott helg.

Heidi

1 kommentar:

FrkAnne sa...

Ja , vindusshopping er greit det *fnif* koster ikke så mye som RL shopping !
Jasså ja , så Tobias er ellve år han !!! Tulla her sier hun er fire ( er 2 hun også!) Så jeg spørr om hun er sikker ... "neeei !" er svaret da.

Jeg syns LOene dine til designteamet var litt din stil og litt nytt ! Men jeg må legge til at du har mange " fan" pga din stil ! Men det er moro å se du utfordrer deg selv til å prøve nye stiler også !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...