søndag, desember 17, 2006

3.advent, og 1 uke til julaften!!
Her begynner ting juleforberedelsene også så smått å komme på plass. I går fikk jeg omsider knipset ett bilde som gikk ann å benytte til julekort...men jammen var det en laaang prosess altså...ikke mindre enn 164 bilder ble det. (Rødme.)
Her ser dere i allefall bildet som i år blir brukt:

Ikke det beste bildet akkurat, og ikke sånn jeg *drømte* om at det skulle bli...men ,men. (Det var faktisk det eneste bildet hvor begge var "ok" samtidig.)
Det blir dessuten en "enkel ferdig løsning" på selve kortene...hadde egentlig planer om å scrappe selv...men nå er bestillingen lagt inn.
Så i løpet av noen dager dumper det ned endel ferdige kort, og jeg har bare jobben med å legge de i konvolutter og skrive på adresser. ;o)

Her ser dere noen av de andre bildene som ble til under prosessen....



Blir nok minst en layout med utdrag av årets bilder...he, he..

Fikk i tillegg startet julegaveshoppingen i går...riktignok ikke så mange pakker som kom i hus, men har da begynt. Dessuten fikk jeg tak i Duplo Thomas toget i julegave til Tobias. Har vært på jakt etter dette lenge, og i går kom jeg endelig over ett sett!!!
Nå gjenstår Truls...han skulle egentlig få skipakke av oss, men siden det ikke er snø vurderer vi å kjøpe noe annet og heller satse på "storsalg" av skipakker i januar...
Julepynten ble også tatt frem i går. Og i løpet av dagen skal nisser plasseres ut i krinkler og kroker her. Pynting av pepperkakehus står også på planen i dag. Har også her "juksa lite" og selve bygningsmassen er ferdighus fra Kiwi ;o)

Ha en flott adventssøndag alle sammen.

Heidi

8 kommentarer:

Hilde sa...

åååååååååååå, så herlige gutter a!!!!!
Flotte bilder du har tatt!! Sånne nissebilder er så koselige syns jeg.
Lykke til med pepperkakehusbygging i dag!

Anonym sa...

Herlige bilder av herlige gutter!
Her er pepperkakedeigen kjøpt på coop, blir ikke noe hus, men kanskje no'n digre hjerter eller no' sånt!
Har solgt unna det meste av julekortene - og de andre - er godt i gang;) Ha en fin søndag, stress ned - jula kjæm den uansett!

Ania sa...

Kjempeflotte bilder! Herlige bilder av de to alene! :) Vi har også en pepperkakehus fra KIWI *fnis* innkjøpt bare for at ungene skal få pynte de - forhåpentligvis ikveld eller imorgen :) Jeg er så håpløs med pepperkakedeig sånn ellers :) Kos dere videre!! :)

Helle sa...

Skjønne gutter du har altså! Vet alt om hvor svett man er etter en sånn julekort-seanse, det er ikke lett. Det er da jeg er så takknemlig for at jeg har digitalkamera... Er jo begrenset hvor mange filmruller jeg hadde fremkalt for ett julekort-bilde mener jeg.
Ha en fin søndagskveld!!

Ellen* sa...

Hehe - ser ut som det var en morsom fotosession det der!:o)
Kjempekoselige nissegutter! Ellers er det befriende å lese om noen som er omtrent på mitt stadium når det gjelder juleforberedelser, nå når det er 7 dager igjen. Puh!
Håper den siste uka går etter planen for deg, og at julekortene kommer i tide!;o)

Catrine sa...

Så flotte nissegutter! Gleder meg til å se noen av disse bildene scrappet!
Jeg har sittet og datascrappet julekort i kveld jeg... Så nå må jeg bare få fremkalt i morgen. ;)

banglamarie sa...

Så herlige julebilder!!! Må av og til mange bilder til. Har fylt opp minnekortet mang en gang!! ;)

God advent!

Hege sa...

Synes du har tatt herlige bilder jeg. Du har virkelig to flotte gutter Heidi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...