lørdag, desember 16, 2006

Oki...det er nå 9 dager til jul i følge adventskalenderen....og her mangler fremdeles det meste..he, he...
Har riktignok fått vasket stua i dag...men jammen tok det sin tid å rydde i puslespill, bøker, dvd'er etc...sukk...men nå ser faktisk "bokhyllen" nokså bra ut igjen.. Merkelig hvordan det "plutselig" samler seg opp i alle hyller liksom....he, he...
Det har også blitt en liten tur på plantasjen med innkjøp av flere nisser i kveld. (Av en eller annen grunn er det alltid noen nye som må i hus hvert år...knis...)
Helga skal gå med til julepynting av huset, rett og slett fordi gutta er for trette etter laaaange barnehage dager i uka...men treet skal nok få vente noen dager. På søndag har vi dessuten planer om å pynte pepperkakehus og kanskje lage litt gaver. Og inniblandt alt julestyr har jeg veldig lyst til å scrappe litt også...har skrevet ut Lucia bilder av Truls i dag, og har på en måte en plan med de...men vi får se.

Akkurat nå driver jeg og søker på billige USA turer....fikk akutt "hjemlengsel" når jeg snakket med "familien" i Philadelphia tidligere i kveld...sukk...har faktisk ikke sett de på 5 år. Driver en liten planlegging i hodet på en tur i midten av februar....men vi får se....har planlagt før jeg uten at det har blitt noe av. Men denne gangen føler jeg VIRKELIG på savnet altså....sukk....

Vel, dere får ha en fortreffelig helg dere som titter innom!!! Og det er bare koselig om dere legger igjen en hilsning!! ;o)

Og...husk at DT sidene på hobbyhimmelen kommer ut i løpet av helga da!!!!

Heidi

1 kommentar:

Ania sa...

Spennende med nye DT sider! Alltid like morsomt å kikke på DT sidene deres - så ja, jeg skal være på utkikk :) USA ja...har bare vært i USA en gang med simen, men så bodde vi hos en masse snille folk som viste oss "alt" så vi kjenner savnet nå og da vi og :) Lykke til med gjennomføringen av planene dine! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...