fredag, desember 01, 2006

Hyyyyyyyyl!!!!!!!
1 desember allerede...denne datoen kommer av en eller annen grunn like fort på meg hvert år. Hadde i år store planer og hjemmelagede kalendere til guttene med pakker hver dag og sånn...men neida.
Nok en gang er det ferdig kjøpte kalendere som henger på veggen her...ikke det at guttene merker noen forskjell (de har jo ikke sett noe annet..) men JEG har jo lyst til å ha noe annet på veggen. Vel...neste år...DA skal det være klart!!!!! (Kan noen kanskje minne meg på det i juni eller noe sånn..fnis..)
Denne uken har som de fleste andre gått unna i ett jafs...det har vært jobb, jobb og atter jobb. Dårlig samvittighet for å ikke se guttene annet enn når man skysser de i barnehagen om morgenen...men sånn har det nå vært. En uke til nå så er det ferie helt til romjulen!!!!! (Åhhhh...gleder meg såååå!!!!!)
Ikke blitt noe scrapping heller...skrevet ut noen bilder på søndag og de ligger fremdeles på spisebordet. I helgen ser det heller ikke ut til at det blir noe særlig av dette.
I morgen MÅ jeg handle meg kjole til bryllup vi skal i på onsdag, og på kvelden har vi rakfisk lag her hjemme hos oss.
Søndag er det "julelystenning" hos mormor og bestefar...dette har blitt en tradisjon hvor nissen også kommer på ett førjulsbesøk til guttene.
Uff...dette ble endel klaging dette...har jo egentlig ikke noen grunn til det!!!

Kom forresten i finalen både i Skisse-o-mania runde 11 og 12. Runde 11 ble avsluttet nå i kveld, og jeg kom på 3 plass. Runde 12 er fremdeles ute til avstemming og der foreligger resultatene i morgen.
Her er min løsning på runde 11.
Liker disse bildene av Truls...he, he...han er plutselig blitt opptatt av hår og stil. Og gele er en MUST når han skal pynte seg..fnis..han syntes selv han er kjempelik sin onkel Martin. (Som også er det store forbildet!!!)

Ha en flott adventshelg alle sammen!!!!

Heidi








6 kommentarer:

Berit sa...

Tittei! Kommer julemåneden bus på deg også - var jo så lenge til jul trodde jeg, men neida, vips så var 1. desember her også ;)
Her har vi nissesekk med 1 gave i for hver dag, så jeg trenger ikke stresse med å få alle ferdige til 1. - heldigvis ;)
Skal en tur i Fjellhallen i dag, se om jeg får noe inspirasjon til både det ene og det andre!
Kose dere med rakfisk! Deilig o hyggelig det!!

KLEM

Ania sa...

*fnis* ja - en skulle tro vi egentlig burde være godt forberedt siden vi liksom har 11 mnd i året å forberede oss til desember...men neida...?? :D Digger LO'en din her - så skikkelig kul! Den fikk min stemme iallefall :D

Anonym sa...

;) Ja, jammen er desember her. Tror vi har det litt på samme måten alle...men alt jeg planlagt ble jo ikke noe av. Men, men...det er jo inget i veien med å gi bort en mars-kalender. Det er nesten enda hyggeligere ettersom en ikke får andre pakker da og ikke forventet det:)
Det er no mye å gjøre i jula, men det er jo det som er å leve. Inget er verre en kjedsomheten, så så lenge vi har venner og familie som vi skal stresse rundt til så har vi det nok bra;)

Linda sa...

Hehe, hadde planer jeg også, men som deg kom 1. desember for fort. *knegg* Kanskje til neste år. ;-) Her ble det smarties og den er jammen kjempepoppis - skal ikke få stå i fred nesten. Hehe.

Flott LO! :-)

Anonym sa...

Puh..ble nesten litt svett av å lese det innlegget ditt. Jammen meg har du litt å holde på med. Og du; jul blir det og jeg er sikker på at de skjønne guttene dine blir veldig fornøyde, selv om det ikke blir like perfekt som mammen deres egentlig ville hatt det. Dette går bra Heidi!

Anonym sa...

Hihi, du er iallefall ikke alene om å føle at jule kommer overraskende raskt hvert år... ;)
Kjempekul LO du har laget - så flotte bilder! Kul liten fyr du har! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...