tirsdag, desember 12, 2006

Juhuuuuuuuuuu!!!!!
Da har jeg ferie!!!!! (I allefall i noen dager...MÅ på jobb på torsdag nemlig...) Men...godt er det i allefall!! Tror ikke jeg har vært "så klar" for ferie noen gang som jeg er nå¨.
Dagen i dag skal rett og slett være kose dag...har planer om å scrappe en layout til DT og rydde litt i scrappesakene. Skal på treff hos hobbyhimmelen i morgen...og bør få litt system slik at jeg får pakket... ;o)
Begynte så vidt å se på noe av det "nye" jeg har kjøpt i høst...og ikke "mindre" enn 32 ulike clearstams sett har jeg....rødme...shoppegal???! Nå gjenstår det bare å sprette pakningene å få testa de ut.

I går kveld prøvde jeg å få tatt julekort bilde av guttene....sent ute som vanlig....og seansen i går hadde IKKE noen heldig utgang. Tobias nektet rett og slett å bli med på bildene...han ville heller sitte på fanget mitt og se på at jeg tok bilder. Vel...får prøve igjen i dag.
Her ser dere det "beste" bildet fra i går...he, he..
Fikk tatt endel bilder av Truls da. Han har plutselig "snudd" igjen..og vil nå gjerne bli tatt bilde av!! Og ikke lager han "merkelige" fjes heller. (Sukk...måtte det bare vare!!)
I morgen er det Luciatog og frokost i barnehagen. Jeg har derfor to gutter som går og synger lucia sangen i ett sett. Truls imponerer meg faktisk...han kan jo HELE teksten jo!!!!!!
Tobias stemmer i han også...he, he.... "Juuuuuciaaaaaaaaaaaaaa, Juuuuuuuuciaaaaaaaaaaa...."
Gleder meg til å se de i morgen!!

Ha en flott dag alle sammen!!

Heidi

5 kommentarer:

Anonym sa...

;o) Det skal ikke være så lett! (Jeg har ikke en gang gjort første forsøk jeg...begynner det å haste tro??)

Kos dere på treff! Vi har hytte ikke så langt fra Hobbyhimmelen, håper jeg får tatt en tur innom neste gang vi er der.

ha en fin dag!

Anonym sa...

Så deilig med ferie!! Høres ut som om du fortjener det! :) Å ta bilder av de små når en har bestemt det er ikke alltid like lett, nei :) Lykke til med ny fotosession senere idag :) Og kos deg på treff imorgen! Skal på treff nå straks jeg! Juba! :D

Anonym sa...

Ps. I skrivende stund gauler Adrian på Luciasangen han og. *fnis* Gleder meg til å se ham og Amalie i aksjon i bhg imorgen :D

Anonym sa...

Endelig ferie på deg! Tipper du setter pris på det ja - inntrykk av at du har hatt hektiske dager den sisten tiden. Julekortet ble morsomt det, men skjønner at du jakter på mer samarbeid fra minstemann:-) Lykke til ved neste forsøk!

Anonym sa...

Hihi, julekortfotografering er ikke alltid like enkelt nei. Jeg har ikke engang begynt...
Håper du har kost deg på treff og at du har fått noen blinkskudd av Luciaguttene dine! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...