tirsdag, januar 16, 2007

Er det flere enn meg som blir totalt forvirra av denne vinteren???
I helga kom det bra med snø og vi begynte egentlig å få vinterstemning. Etter dette har det blåst, blåst og blåst...inkludert flere varmegrader. Nå er det så og si nesten snøfritt ute igjen....og det lille som ligger på bakken er kjempehardt og isete... Når vi ser ut av vinduet begynner jo noen trær å få grønnskjær igjen....noe som ikke er normalt før laaaangt ut på våren. Merkelig.....

Tenkte jeg skulle legge ut DT bidragene jeg laget til hobbyhimmelen i desember.




Merker selv jeg har en tendens til å lage layouter av Truls nå for tiden. Han har så mange tanker og meninger som jeg syntes det er viktig å dokumentere. Dessuten er jeg "små lei" av at Tobias *alltid* har ett eller annet i munnen....eller rundt den. ;O) (Sjelden den gutten er "ren og pen"...enda har blir vasket både titt og ofte altså...he, he.)

I går var jeg hos øyenlegen med Truls. Han må nå begynne med lapp foran det gode øyet igjen. (Uff....syntes veldig syndt på han faktisk!!) Øyet hans hadde blitt litt bedre med briller, og de tror de kan få det enda bedre ved å utelukke det andre. Det er ikke noe galt med synet hans forøvrig, og han besto både dybdetest og "3-D test" med glans. 3 måneder til vi skal dit igjen nå...og frem til da skal ha bruke lapp mest mulig. (I allefall 4 dager etterhverandre, og så inntil 3 dager uten.) Vi prøvde i dag å feste lappen på brilleglasset da øyenlegen sa dette var en mulighet...men da "jukset" Truls hele tiden og så over brillene istedet. Så fra i morgen blir det lapp over selve øyet.

Lå også en utfordring klar til meg når jeg logget meg på nett i dag. Linda hadde vært så "snill" denne gangen..he, he. Oppgaven er å lage en enkel layout med max 3 bilder, og de skal IKKE være over 10x10 cm store.

Divafinale oppgavene ble også lagt ut i går, og oppgave teksten lyder:
1. Scrapp en enkel LO der tema er "Tanker for fremtiden". LO'en skal være i 12x12 eller Lettersize.
2. Scrapp en dobbel LO med tema "Året som har gått". LO'en skal være i 12x12 eller Lettersize.
Har ingen umiddelbare ideer om hverken oppsett, bilder eller annet innhold på layoutene...men har jo enda noen dager på meg.

Ha en fortsatt fin uke alle sammen!!

3 kommentarer:

Monica sa...

Ikke snakk om vinterværet, det er virkelig ikke lett å bli klok på det. Jeg som er høygravid klager ikke så veldig, men jeg syns synd på barna!!
Håper det går bra med Truls nå når han må bruke lapp, skjønner godt at det ikke er så stas. Men bra at det har gått fremover, må fortsette sånn.
Lykke til med Diva-finalen! :)
Også må jeg bare kommentere de nydelige LOene dine, du er virkelig en stor inspirasjonskilde!
Ha en fin dag Heidi *klem*

Ania sa...

Utrolig flotte LO'er :) Og skjønner litt hva du mener med å være smålei av slike kjedelige smådetaljer...Amalie har veldig lett for å være snørrete gitt...:( Men sånn er jo småbarn da *fnis* :) Lykke til med både utfordring og diva :D

banglamarie sa...

flotte adventssider du har laget :)

Sender du litt snø til oss i Bergen også???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...