fredag, januar 26, 2007

Wheeeeeeeeee!!!! Helg!!!!!!
Vært en utfordrende uke på jobben både på den ene og andre måten, så nå var det faktisk knall godt med helg og FRI!!!!
Vel...nå må jeg bare se å få kroppen min bort fra pc'en og få begynt med diva oppgavene. Sitter litt og tenker på hvordan jeg skal legge det opp...? Etter å ha lest at endel andre faktisk lager hele layouten ferdig før de monterer den, lurer jeg på om jeg også ikke skal prøve dette..he, he...som vanlig har jeg mine *spesielle* vrier på ting. (Har faktisk aldri tenkt på at dette har vært en mulighet jeg....og har heller klusset og mikset over løsninger som har blitt mindre heldige på monteringer som skjer i hytt og pine.)Tror denne jenta må på flere treff jeg..he, he..og da bare snoke rundt for å se hvordan andre gjør ting.
Ha en flott helg alle sammen!!!

4 kommentarer:

Berit sa...

Heisan!
Takk for tips!!
Håper du har funnet en løsning på oppgavene ... utrolig hvordan man kan jobbe under press ;)

Her har vi snøvær - og det passer utmerket til inneaktivitet. Men vi snakker ikke om hva vi burde ..:P - jeg skal finpusse et par tre bidrag til "M-games".
Ha en kreativ søndag!

KLEM

Kathrine sa...

Lykke til med divaoppgavene Heidi!

Hege sa...

Hei!
Den Lo`en som aldri kom frem til Scrappefeber, er bare kjempekul!
Men du bruer et uttrykk jeg ikke skjønner *flau* Hva betyr det å "Flue"?
*megaflau Hege*

Hilde sa...

Hei Heidi!!

Ser ut til at du må finne en ny teller til "oss"........ for nå var den visst ikke gratis lenger.... hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...