mandag, juli 09, 2007

~~Ferien over for denne gang~~

Ja...i morgen er det jobb igjen.
Sukk...disse tre ukene har bare gått sååå alt for fort!!! Er ikke riktig ferdig med all ferie enda..men vet ikke helt når jeg skal avvikle resterende uker.

Dagen i dag har vært skikkelig innedag igjen...det har regnet, regnet og regnet.
Jeg har derfor fått scrappa litt igjen faktisk...kom ikke igang før litt uttpå ettermidddagen, men det ble nesten 3 ferdige layouter!!! (1 julelayout som jeg vurderer å sende til CK's skisse utfordring.)

Back to work tomorrow, vacation is over for this time. I can’t believe three weeks has gone already. Today it has been raining all day, so I have been scrapping again. Almost three layouts are done. Two of them can you see here, they are both made for challenges on Norwegian forums. The third one am I am thinking about sending to CK’s sketch challenge for December.
Have a great week!


Her har dere i allefall de to som ble ferdige.
Denne er fluet til 2 utfordringer, 1 som Ania har på Papirloftet og til utfordring Ina har lagt ut på scrapping.

Mens denne ble laget til utfordring Ina også har på scrapping:

Ha en flott uke alle sammen!!!

4 kommentarer:

Camilla Engelstad sa...

Her var det skjedd endel siden sist jeg var innom. Gratulerer med dagen som var! Superkult med nytt kamera, det er dette jeg også skal ha. Gratulerer med medlemsskap i kitklubb, har tittet litt på det selv i det siste men får som du ikke bestemt meg for hvilken jeg skal velge.

Utrolig mange flotte LO`er du har laget i det siste. Veldig imponert!!! Så utrolig gøy at du har sendt noen "over there" også. Du er absolutt flink nok til å bli publisert der, så det blir moro å se. Krysser fingrene for deg.

Ha en flott uke:)

_Kine sa...

Flotte lo'er! Den gule er min favoritt, digger bildene og sommerfølelsen den gir :)

Anonym sa...

Love your layouts!! Good luck working tomorow.

Ania sa...

Så herlig den gule LO'en var!!! :D Håper det var greit å komme tilbake på jobb da...nå skal vi snart ta ferie etter 2 uker som hosts (litt slitsomt i lengden :P) :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...