lørdag, juli 07, 2007

*Hey*

Jupp...i dag har jeg da meldt meg inn i min første Kitklubb!!! har hatt lyst til dette i over ett år nå, men har ikke klart å bestemme meg. Valget falt til slutt på Scraplogie!!! Gleder meg til å få første pakke. Tok bare 3 mnd nå i første omgang, så får vi se om dette er noe for meg ;o)
har også fått testet det nye kamera litt i dag, men har ikke lastet opp noen bilder enda. Må avinnstalere de gamle programvarene først og legge inn de nye. Så bilder kommer etterhvert!! Legger med ett par bilder fra pyntingen av kaken i går... ;o)

(Får også endel henvendelser vedrørende salg av det gamle kameraet mitt...hvor mye jeg skal ha og sånn. Og jeg har rett og slett IKKE peiling jeg... det er da kamera med kit linse, batterigrep. (Ubrukt) og minnekort. Noen som har hørt/sett noen priser??? Eller som har en formening om hva jeg kan ta??)

Okay, today I have joined a monthly Kit Club for the first time!! I have been looking at different kits for over a year, but have been having trouble deciding which one that would be great for me. Today I ended up with a three month subscription at Scapologie. I’m looking forward to get my first kit!!
I have also been trying my new camera today, but have no pictures to show you. Have to install the new software first. Instead including two pictures of two boys that enjoyed decorating the cake yesterday.. ;o)


1 kommentar:

Anette S sa...

Gratulerer med nytt kamera, kitklubbmedlemskap og dagen som var! Inne på finn.no finner du sikkert ut hvor mye brukte kameraer går for. Jeg ser fortsatt ut som gutta dine her når jeg har bakt *fnis* Ha en fortsatt flott søndag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...