mandag, juli 02, 2007

**maraton scrapping**

Jupp, i dag føles det virkelig som om jeg har drevet med det!!!!
MÅTTE jo bare bli med i jubileums konkurransen til papirloftet...og med bare 1 layout ferdig måtte det scrappes 2 hurtigløsninger i dag!! Dette er imidlertid jeg IKKE særlig god på...klarer jo aldri å bestemme meg for hvilke bilder, mønsterark, stæsj osv.... Også kom jeg jo plutselig på, sånn midt inne i den første av disse layoutene, at fristen på skissen på scrapping også var i dag!!!! Dermed ble den til sånn innimellom alt... Vel 3 layouter ble det i allefall før gutta ble hentet i barnehagen!!
Gøy har det vært!! Og det føles TOPP å være i gang igjen med scrappingen!!! Kan ikke noe for det jeg...men jeg sliter alltid dersom sakene ligger mer enn en uke.

Har ferie alene hele denne uken!!! Har faktisk IKKE tenkt å scrappe hele tiden, eller surfe på nettet...nei, her er det noen klesskap og sånn som virkelig trenger en rydderunde!!! (Er vel lite trolig at jeg noen gang kommer til å bruke de toppene som nå har ligget der i 4 år....eller at vi har behov for tåteflaskene til Tobias noe lengre...fnis)
På fredag har jeg dessuten bursdag....tenk allerede 29 år da!!!!! :oP
Truls er sååå redd for at jeg skal ha prinsesse bursdag...fnis...så egentlig har jeg lyst til å pynte hele huset med rosa ballonger, prinsesseduk +++..men da får han vel helt fnatt!!? *fnis*

Vel..litt scrapping MÅ det jo også bli tid til. På minneriket ligger allerede oppgavene til feriekolonien i juli ute!! Dere er herved utfordret til å delta ALLE sammen!!!!
Ukens skisse på scrapping er også lagt ut:

Også er det litt småtteri til som skal i boks.
Har egentlig lyst til å lage ett type minialbum til gutta fra Danmarks turen vår, men kunne tenkt meg å lage det så "sikkert" at de kunne ta det med i barnehagen for å vise frem sine opplevelser...så tips mottas med takk!!!

Irriterer meg også over endel av bildene jeg tok på stranda i Danmark.....av en eller annen grunn er de alle litt "tåkete". Tok disse med Canon Ixus kameraet mitt...og de er av en eller annen grunn IKKE bra altså!!! Skjønner bare IKKE hva som er feil!!! Vel..får prøve å redigere litt og se om jeg får fiksa de godt nok til noen utskrifter.

Ha en flott uke alle sammen!!

2 kommentarer:

Stine sa...

Wow-så effektiv du har vært da!! Er artig når man faktisk får gjort så mye på en gang, selv har jeg skrevet ut de oppgavene men såklart glemt det helt av! Fin skisse du har lagt ut her forresten, kanskje den skal få inspirere meg i dag da-takk for titten!

Stine :)

Anne sa...

Så bra at du er kommet igang igjen med scrappingen Heidi...ikke noe gøy og ha scrappetørke. Gleder meg til og se flere lo'er fra deg fremover...du inspirer alltid med dine flotte kunstverk.

Så jammen meg kjekk ut den ferien dere har vært på i danmark. Sitter her og lurer på om vi rett og slett skal bestille oss en tur til Danmark vi også.

Ønsker deg en vider fin dag......jeg skal ha barseltreff her hjemme nå klokken tolv så det er vel gjerne på tide og skru av og sette på kaffien.....paien står klar til og settes i ovnen og alt er bare fryd og gammen :- )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...