lørdag, desember 15, 2007

Long time.....

....jammen er det en stund siden jeg har oppdatert her nå!!
Her på Gjøvik løper dagene avsted, og julen kommer faretruende fort.
Men den må nå bare komme, jeg er rett og slett ikke typen mamma som har 7'kakeslag, hjemmelagede godterier, nyvaska hus etc...har jeg kommet frem til.
Legger jo på mange måter "presset" på meg selv hvert år, og blir på den måten stressa.
Nå har jeg imidlertid allerede gjort ett valg for i år, og sagt at SÅNN blir det bare ikke her. Vi koser oss heller sammen og gjør det vi rekker!!
I det jeg hadde sagt dette høyt for meg selv sank faktisk skuldrene flere hakk :o)
Litt juleforberedelser forsøker vi jo å gjøre sånn nå og da. Det største forskjellen er at vi ikke planlegger lengre, men tar det heller på sparket. Sånn som i dag bakte gutta og Iver pepperkaker før jeg hadde stått opp faktisk!! :o)
Her har dere i allefall noen førjuls bilder av lucia guttene mine og en meget skuffet Truls. Han ville nemlig tenne 4 lys forrige søndag slik at det kunne bli julekvelden med en gang!!


Til uken skal jeg egentlig ha ferie, dvs jeg skulle egentlig ha ferie helt frem til 3'dje januar faktisk!!! Men allerede nå har dette gått i vasken...og jeg skal på jobb igjen på mandag. Krysser imidlertid fingre og tær for at det er siste dagen!!!

Men det tempoet som har vært her har det ikke blitt rom til så mye scrapping. Lysten er der igjen, utstyr mangler jeg ikke...men det tar rett og slett litt tid å "komme opp" med ideer til layoutene og det å få de ferdige. Oftest ligger de nå rundt 4-5 dager på pulten før jeg kan si "ok, i albummet med deg".
Her har dere noen av layoutene jeg har laget i det siste.


Ha en flott førjulshelg alle sammen!!!!

4 kommentarer:

Scrappelise sa...

Du har så nydelig LOer Heidi, det er en fornøyelse å se hvor pent arbeidet ditt er. Det blir rett og slett delikat og lekkert. Kæn itte få sagt det på noen æ`in måte je!

Stine sa...

Nydelige LO'er fra deg, liker stilen din veldig godt! Den nederste var spesielt fin! :)

hjemme bra sa...

Du og du, så flotte LO'er! Og to nydelige gutter!

Salte sa...

Lenge siden jeg har vært på besøk! Så mye lekkert du har tryllet frem den siste tiden! Har sittet og sett og sett nå.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...